|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Lekker kijken naar het laatste concert van Desp. Icon btw: http://www.bandeapart.fm/concerts/Entree.aspx?id=82501 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Toen heb ik ze wel gezien en dat was best een feestje, haha. |
|
quote: Fucking kut dus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hoe kan je dat ook missen man. Jezus. |
|
quote: Vakantie in Frankrijk met mn ouders nog mee. Converge toen ook al gemist ((((((( Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat een saaie breakdowns allemaal eigenlijk "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Breakdowns zijn dan ook enorm eentonige dingen. Er hangt dan ook enorm veel af van de context. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klopt ja, maar ik heb dan net weer niet de tijd er voor over om al die nummers in crappy YouTubekwaliteit van begin tot eind te luisteren en ook nog bandinfo op te zoeken "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote:Kniesoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh, als er mensen zijn die niet graag riffs tussen hun breakdowns hebben: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ohja NATUURRRRLIJK: Al in het begin "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
en dan meteen erachteraan Als dat niet subliem is... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
LoG altijd een zwak voor gehad, zo'n beetje mijn kennismaking met de wat heftigere muziek. Vooral de eerste drie albums hebben mijn voorkeur en het album wat onder de naam Burn the Priest is uitgebracht. |
|
quote: Jij hebt helemaal gelijk Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dankjewel, dat mag ik graag lezen. |
|
gans het nummer staat bol van de lekkere downers [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2011 21:00] signature |
|
Grappig dat niemand Caliban noemt. Toch zo'n beetje de band die dit fenomeen groot heeft gemaakt. 2:27 COOOOOME OOOOOON!!!! En deze: HERE WE GOOOOOO!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
kind of toch ja ? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2011 21:17] signature |
|
en nu voor echt Beat this!!! 1.30 2.31 2.50 (Decapitated) [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-01-2011 21:22] signature |
|
quote: Ik heb het niet zo met Caliban, en ik betwijfel of ze het fenomeen breakdown groot hebben gemaakt. Zo maar even een willekeurig nummer van een geweldige album dat mensen mij gisteren aangereikt hebben Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
signature |
|
quote: KASHFEST! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |