|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: No way. Die oude zanger is een fucking baas. Fuck die emotie, een nummer als Burnt Tongues heeft gewoon zijn stem nodig. Cleans zijn gay. Hij doet me in die clip een beetje aan Walshy denken, maar ik denk dat er niemand anders in de competitive Halo xbox-scene / MLG-scene zit om die kerel te kennen . [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-05-2011 21:09] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Gelukkig dat de nieuwe zanger dan geen cleans gebruikt in Burnt Tongues he. Zo veel verschil is er tussen beiden niet te horen. Al vind ik al het werk van deze band briljant. Check You Only Make Us Strongers eens, Pim. Een redelijk oude schijf van Your Demise. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
FUCKING ANTHEM Blood Stays on The Blade is ook vet. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 10-05-2011 21:16] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zeker weten. Het titelnummer past in dit topic. Opbouw vanaf 1:40, effectieve breakdown vanaf 2:02. Hard! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Waarom de fuck staat Hole Hearted van Your Demise niet op youtube? HOLE! HEAR! TED! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I fucking hate you! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kwam deze toevallig tegen. 1:15 DECIMATE!!! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 13-05-2011 21:30] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
HARDT Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ah fuck, het is te lang geleden dat ik nog eens naar die band geluisterd heb. Bazen Alleen jammer dat ze op de laatste plaat nog maar één zanger hebben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Haha, even dit laten langskomen: Op 0:30. Edit: op 2:31 wordt het zelfs nog beter [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 15-05-2011 0:33] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
@0:43 lekker ZWAAR Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
Ben niet heel bekend met de term breakdown, maar vanaf 02:15 kwalificeert volgens mij wel als 'de beste ooit'. You have time. You are doing fine. |
|
Erg harde breakdown inderdaad. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: waarom is Eminem zo boos? signature |
|
Vanaf 3.35 ongeveer. |
|
Geil! Dat doet mij eraan denken dat ik die eerste plaat nog eens moet opleggen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: JAAAA!!!! 2:48 <-- SHIT GROOVET ALS DE MODDERFUCKER 3:12 <-- SHIT SCHIET DOOR 3:22 <-- LOMP BEUKWERK This is the art of Ruin!!! [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-06-2011 23:32] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
kan ik niets mee, dat LOG vanaf 20 secs signature |
|
quote: Barbaar! *gaat verontwaardigd in een hoekje van zijn kamer zitten* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
vanaf 2.13 wat vinden jullie hiervan? benieuwd signature |
|
Wel geinig met dat Disturbedachtige gepraat ertussendoor, maar hij hakt niet echt hard in. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: valt dit nog onder "core"? en breakdown @ 50 secs en derna? signature |
|
Ik vind het wel leuk klinken, of het core is boeit niet. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |