IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Het ''dit is de beste breakdown ooit''-topic Vorige pagina | Volgende pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2012 13:36 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

En daar heb je AG weer om alles veel te serieus te nemen en om de sfeer te verpesten...

Overschakelen van een breakdown naar een betere breakdown zorgt voor zwart voor de ogen. StaalGraaf kan dat beamen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2012 13:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 13:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar heb je het over, gek? Het riffje verandert iets op het einde, dat is echt nog nooit vertoond!


Ga anders even ergens anders de mod uithangen.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2012 13:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 13:36 schreef BenKnuckles het volgende:
En daar heb je AG weer om alles veel te serieus te nemen en om de sfeer te verpesten...

Stel je niet aan, Calimero

Maar goed, ik snap dus niet dat je dat zo fantastisch vindt. Breakdowns snap ik wel, maar dat ene vrij simpele wisselinkje? Neuh. Zou het ook niet breakdown naar breakdown noemen, de verandering is zo minimaal dat ik er niet bepaald een ander gevoel van krijg. Dan kun je elke overgang wel een 'breakdown' noemen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-07-2012 13:48]


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2012 13:49 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Trekt AG nu de hardcore-kennis van Ben in twijfel?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2012 13:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 13:49 schreef iPim het volgende:
Trekt AG nu de hardcore-kennis van Ben in twijfel?

Nee.


I wish I was a butterfly


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 31-07-2012 14:04 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 13:50 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee.


Stoere man.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 31-07-2012 14:14 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Als er hier iemand hardcore kennis heeft is het AG wel.


You have time. You are doing fine.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-07-2012 14:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 13:36 schreef BenKnuckles het volgende:
En daar heb je AG weer om alles veel te serieus te nemen en om de sfeer te verpesten...

Overschakelen van een breakdown naar een betere breakdown zorgt voor zwart voor de ogen. StaalGraaf kan dat beamen.


Check!

Een "Beste breakdown topic" met "meningen" van een mod is als een concert van Terror waar je niet mag stagediven. Dus.



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2012 14:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 14:22 schreef Count Steel het volgende:
Check!

Een "Beste breakdown topic" met "meningen" van een mod is als een concert van Terror waar je niet mag stagediven. Dus.



Volgens mij moet dit maar snel hernaamd worden naar "Het grote corekindjescirclejerk-topic"


I wish I was a butterfly


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 31-07-2012 14:54 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 0:55 schreef BenKnuckles het volgende:

Vooral die vanaf 2:20. Een breakdown in een breakdown
Full of win. Ik heb er van gedroomd.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-07-2012 16:44 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 14:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Volgens mij moet dit maar snel hernaamd worden naar "Het grote corekindjescirclejerk-topic"


*wacht op ijzersterke comeback van Onweerpoedel*

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 31-07-2012 16:46]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-07-2012 16:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 16:44 schreef Count Steel het volgende:
*wacht op ijzersterke comeback van Onweerpoedel*



Ik ga maar eens rustig nadenken over een vette niet-core breakdown


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-07-2012 21:16 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 13:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Maar goed, ik snap dus niet dat je dat zo fantastisch vindt. Breakdowns snap ik wel, maar dat ene vrij simpele wisselinkje? Neuh.

Jawel man. Die eerste breakdown lijkt nog een stuk te haperen en is ideaal om vuilnis en geld van de grond te rapen. Als dan die zanger nog even zijn scheur opentrekt en die tweede breakdown inslaat, dan is het tijd voor de volledige ontlading.

quote:
Zou het ook niet breakdown naar breakdown noemen, de verandering is zo minimaal dat ik er niet bepaald een ander gevoel van krijg. Dan kun je elke overgang wel een 'breakdown' noemen

Meer luisteren.



quote:
Op 31 juli 2012 14:22 schreef Count Steel het volgende:
Een "Beste breakdown topic" met "meningen" van een mod is als een concert van Terror waar je niet mag stagediven. Dus.

Assie, de Ian MacKaye van de hardcore scene.

quote:
Op 31 juli 2012 16:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik ga maar eens rustig nadenken over een vette niet-core breakdown

Pantera, Gojira, Meshuggah, Slipknot en zelfs Kittie hebben er. Die laatste heeft in Burning Bridges zelfs nog een heel erg vette breakdown.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-07-2012 21:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 16:54 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Ik ga maar eens rustig nadenken over een vette niet-core breakdown


Pantera - Domination. Vooral live (101 proof) smelt dit kernstaven


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 01-08-2012 2:31 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 21:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Assie, de Ian MacKaye van de hardcore scene.

Even normaal doen tegen Mackaye! Die heeft in tegenstelling tot Ascendant Grotesque namelijk wel altijd gelijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-08-2012 8:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2012 21:16 schreef BenKnuckles het volgende:
Jawel man. Die eerste breakdown lijkt nog een stuk te haperen en is ideaal om vuilnis en geld van de grond te rapen. Als dan die zanger nog even zijn scheur opentrekt en die tweede breakdown inslaat, dan is het tijd voor de volledige ontlading.

Ik wil helemaal niet weten dat jij wacht tot de zanger met opengetrokken scheur voor je staat voordat jij begint te ontladen, jongeman!
quote:
Meer luisteren.



OK
quote:
Assie, de Ian MacKaye van de hardcore scene.

Ik ben te hardcore voor hardcore.
quote:
Pantera, Gojira, Meshuggah, Slipknot en zelfs Kittie hebben er. Die laatste heeft in Burning Bridges zelfs nog een heel erg vette breakdown.

Zijn zelfs wel non-metal dingen te vinden, denk ik
quote:
Op 31 juli 2012 21:41 schreef Count Steel het volgende:
Pantera - Domination. Vooral live (101 proof) smelt dit kernstaven



I wish I was a butterfly


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-09-2012 23:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Op 3:42 aanloopje met op 3:58 zeer boze sound. Deze band is één grote breakdown



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 15-01-2013 2:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht



BURY YOUR FUCKING DEAD

Zo, weer wat Count-Steel-kudos opgebouwd. Voor de rest is dit een zwaar talentloze band.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 15-01-2013 11:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nice

Ben het oneens met je oordeel. Cover Your Tracks is een klassiekertje.

Op Beauty and the Breakdown ( ) staan nog een paar uitschieters, maar daarna werd het idd drama.

Vanaf 1:20, zo hoort het!



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-01-2013 20:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zeg van BYD wat je wilt, maar t.e.m. 2006 waren ze echt geniaal. Tough guy hardcore zoals het hoort.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-01-2013 13:54 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ben, Count, bokkie, check wanneer de nieuwe plaat van Hatebreed uitkomt meteen Time To Murder It (laatste nummer). Daar komt toch een TUI-gestileerde breakdown voorbij, FUCKING geweldig!

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-01-2013 13:54]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-01-2013 13:56 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Staat genoteerd! Gedachten over de nieuwe plaat? Ben daar razend benieuwd naar.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-01-2013 14:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Die laatst veertig seconden joh. Gigantisch. Keiharde gangshout ''TIME TO FUCKING MURDER IT'' en dan echt zo'n typische TUI-break en dan die Jasta-vocals, It's Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiime. Godver wat geniaal

Plaat heeft een lekkere productie (evenwichtig vooral). Compacte en efficient ingerichte nummers. Wat meer hardcore-feel al zijn er nog sporadische Jasta-cleans en wat catchy melodische gitaarlijntjes die hier en daar binnensijpelen. Bovenal gewoon Hatebreed zoals Hatebreed is. Gewoon beuken. Hij valt bij mij veel meer in de smaak dan die self-titled van 2009.

Review, interview en liveverslag komen deze week wel ergens online.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-01-2013 14:01]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-01-2013 15:31 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 13:54 schreef iPim het volgende:
Ben, Count, bokkie, check wanneer de nieuwe plaat van Hatebreed uitkomt meteen Time To Murder It (laatste nummer). Daar komt toch een TUI-gestileerde breakdown voorbij, FUCKING geweldig!


Ok nice, ben benieuwd! Thanks ouwe


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-01-2013 20:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen