|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
bukkake! signature |
|
FUCKING BASSDROPS IN DIE INTRO Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fear Factory-Smasher Devourer |
|
1:10 |
|
Kut ja, Persistence Tour is binnenkort. Vet! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klassiekertje, kies er zelf maar één uit, of twee. ENDLESS FIGHTS! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat nummer krijgt me live wel aan het vliegen. Ontiegelijk vette clip ook. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 14-01-2012 20:22] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Word! Check die nieuwe nummers van Beneath The Massacre dan. Ook beestig. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zeker wel!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vanaf 1:00 bazenbreakdown en vanaf 1:08 mag Ben ff los! Supertoffe band btw. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wat een heldenbreakdown! Haha, veel te vet zoiets Dat wil ik live eens meemaken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
0:36! |
|
Die is te goed Vanaf 1:42 komt er een stuk waardoor je de breakdown al van mijlenver ziet aankomen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ben daar wel ontvankelijk voor op 't moment. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
4:14 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vast al eerder gepost maar KEIHARDE EINDBAZEN BREAKDOWN op 3:40 na de rust... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
1:58 --> 2:11 GET BLED [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-05-2012 14:21] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat nummer is te ziek voor woorden. Krijgt mij in no time hyperactief. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik merk dat mijn bloeddruk stijgt bij dit deuntje, vanaf 0:47 en 2:28. Hoezo lekkere sound Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vooral die eerste break is heerlijk. Vandaag deze nog eens gedraaid, zit vol met fantastische breakdowns. Vooral die vanaf 2:20. Een breakdown in een breakdown I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ingeniaal! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Winception. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Waar heb je het over, gek? Het riffje verandert iets op het einde, dat is echt nog nooit vertoond! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |