|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, als je alleen doorragt op 1 tempo zoals veel (oudere) grindbands doen, dan is het saai, en niet afwisselend hoor. Boeiender |
|
Je begrijpt toch wat ik bedoel? |
|
quote:Begrijp jij wat ik bedoel? Boeiender |
|
Ik snap het wel maar je kan het bijna altijd van 2 kanten bekijken. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja, zo denk ik ook over de meeste breakdowns. |
|
Ik niet Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Bij 45 sec. Of is dat geen echte brakedown? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dan zou ik eerder die break bij 2:00 een breakdown willen noemen. Een vertraging, een break, breakdown, weet ik gvd veel. Hard is het! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het stemt mij verdrietig dat Slayer met Angel of Death nog niet is genoemd. Vanaf 1:37 uiteraard: |
|
Een breakdown is toch gewoon bedoeld om zin te krijgen in slopen? Hoe, dat maakt me dan verder niet uit. |
|
Mijn favoriet, vanaf ongeveer 1:42: "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
|
|
quote: Wat Count Steel zei, maar dat album is zo fucking ziekelijk goed Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
de enige goeie breakdown is een dooie breakdown |
|
quote: Zo'n trage? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoewel ik soulfly niet echt geweldig vind, is dit toch wel echt een vet nummer met een vette breakdown op ongeveer 3:36 Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Hier word ik ook altijd vrolijk van. Heerlijke live-band, alleen jammer dat Candace met momenten nogal tegenvalt. Massieve breakdowns, gvd. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-01-2011 19:56] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Aha. Dan is imo de gehele nederlandstalige lalala ik hou van jou, ik blijf je trouw muziek één grote breakdown. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Deze vind ik toch altijd erg lekker: Aanloop vanaf 1:50 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Goeie breakup. Zeer subtiel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Niet echt een breakdown, meer de hoofdriff, maar deze knalt er vanaf 4:05 zo lekker in... NEVER STRAY FROM THE COMMON LIIIIIIINES! En deze natuurlijk: @ 3:00 Hoe die Haake invalt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Intro breakdown van The American Dream is ook mokerhard. En de beste breakdowns van Unearth vond ik op III. Zeer benieuwd naar nieuwe albuuum! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oh jawel, lekker! Die in Endless blijft mijn favoriet (0:40). [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 26-01-2011 20:51] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |