![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 Vorige topic: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/389278/40 quote:  | 
|||||||||
  | 
 donders, niet gezien ja ..  | 
|||||||||
  | 
 GIRL, heb je trouwens de eerste Ahab al gecheckt? Zeer fijn plaatje in mijn oren!  | 
|||||||||
  | 
 Ik ook hoor   | 
|||||||||
  | 
 Dat Septic Minds is best vet (iemand postte dat een tijdje terug) Best divers, beetje in het gebied tussen Ea en Esoteric na 2 luisterenbeurten.  | 
|||||||||
  | 
 ![]() Leuk album, aanrader Had hier en daar alleen wel iets brutaler gemogen, maar toch. [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 03-02-2011 22:07]  | 
|||||||||
  | 
 Meer richting sludge. Klinkt niet slecht op de MySpace, maar ook niet bijzonder.  | 
|||||||||
  | 
 signature  | 
|||||||||
  | 
 quote: Sorry!  | 
|||||||||
  | 
 quote:Juist goed toch, bandjes posten? Meestal heb je wel goede tips.  | 
|||||||||
  | 
 de nieuwe kypck , nizhe. wederom een lekker plaatje.  | 
|||||||||
  | 
 quote:The Call of the Wretched Sea? Lekker spul. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.  | 
|||||||||
  | 
 Foutieve kwoot vermoed ik?   | 
|||||||||
  | 
 Kut yah. Ach je snapt 't.   Wat zijn de betere Evoken en Tyranny platen? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.  | 
|||||||||
  | 
 Tyranny - Tides of Awakening Evoken weet ik zo even niet You have time. You are doing fine.  | 
|||||||||
  | 
 Van Evoken zou ik Quietus nemen.  | 
|||||||||
  | 
 quote: +1 Verder is er alleen een demo, 'Bleak Vistae'. Tides of Awakening is gewoon magistraal. Deze recensie verwoordt het allemaal kundig: http://www.metaleater.com/albumreviews-tyranny2005.php  | 
|||||||||
  | 
 Ben echt benieuwd of ze die prachtplaat ook live kunnen overbrengen...  | 
|||||||||
  | 
 quote:Quietus??  | 
|||||||||
  | 
 Doe mij maar Antithesis of Light   Faustian Spirit of the Earth  | 
|||||||||
  | 
 quote: Ze speelden hier laatst in de stad; ik kon er (echt!) niet bij zijn maar de reacties waren gematigd.  | 
|||||||||
  | 
 quote:  | 
|||||||||
  | 
 quote: Zag hem helaas nog niet bij discorder, wel septic mind-the beginning gelijk besteld. wouter023  | 
|||||||||
  | 
 quote:Ah is ie al uit! Is ie vergelijkbaar met de vorige?  | 
|||||||||
  | 
 Wel gezien dat de gemiddelde speelduur van de nummers omhoog is gegaan. Altijd een goede ontwikkeling.   wouter023  | 
|||||||||
| Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | 
| Index / Heavy Metal |