|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Die EP vond ik ook niet zo tof nee. Dit album gaat iig aangeschaft worden. Ze spelen 10 april ook in Willemeen, Arnhem |
|
Is dat met officium triste? William postte een datum op facebook dat ze samen speelden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Ja klopt. De full length is beter dan de EP, maar vind het nog steeds geen hoogvlieger. |
|
quote: Onder andere. Into the arcane, Facade en River of souls spelen ook. |
|
https://zwaremetalen.com/albumrecensies/frayle-1692 quote: Zeer eens met de recensie. Vind het album zelfs van begin tot eind geweldig. Heb 'm net besteld & gedownload (via Bandcamp) en zit nu voor de tweede keer te luisteren. Heerlijke mix van die zware doomgitaren, het bezwerende stemgeluid en het licht psychedelische sfeertje. |
|
Best fijn. Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Dynamische funeraldoom uit Roemenië met een smaakvolle integratie van analoge synthesizers: |
|
Even snel doorheen geskipped (cardinal sin bij funeral doom, ik weet), maar dat klinkt lekker. Later zeker eens aan een volledige luisterbeurt onderwerpen. Deze bandnaam begint met een D, terwijl de Meester Liga Begrafenis Verdoemenis toch begint met een E. |
|
Heerlijke gitzwarte funeraldoom met een blackmetalondertoon van The Funeral Orchestra. |
|
Vet! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Meningen over de nieuwe Bell Witch/Aerial Ruin samenwerking? Ik kom zelf niet zo goed door Mirror Reaper heen, maar deze vind ik wel fijn. Lekker veel akoestische stukken ook. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Mirror Reaper vind ik echt een meesterwerk dat bijna onmogelijk is om nog te evenaren. Ik vind het dan ook een slimme zet om onder een andere naam samen te werken met Aerial Ruin, die toch al veel gastbijdrages heeft gedaan voor Bell Witch. Het is zeker een aangename plaat die een heel stuk lichter uitvalt dan Mirror Reaper, wat vooral komt door de grotere bijdrages van Aerial Ruin. Toch merk ik dat ik vooral bij "aangenaam" blijf hangen en eerder weer een Bell Witch-plaat (Longing, Four Phantoms, Mirror Reaper) opzet. Zoveel nieuws voegt deze plaat nou ook weer niet toe. Ook vind ik Aerial Ruin veel sterker uit de verf komen dan Bell Witch op deze plaat. Het zou me trouwens niet verbazen dat Mirror Reaper de laatste Bell Witch-plaat is en ze nu onder Stygian Bough (want Vol. 1) verder gaan met Aerial Ruin. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 17-07-2020 11:22] |
|
Funeral doom: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja dit topic mag inderdaad wel hernoemd worden naar Funeral Doom. Ben overigens wel benieuwd naar dat album. |
|
Die Atramentus-plaat is echt fantastisch! Groots opgezet, dynamisch, symfonisch, maar geen overdreven bombast. Vooral het gitaarwerk doet me denken aan Mournful Congregation. Bij de stream van de plaat op Invisible Oranges zit trouwens ook een erg interessant uitgebreid interview. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 18-08-2020 19:21] |
|
de nieuwe Valkyrie is echt goed zeg. Zit beetje op de grens van moderne stoner doom/rock en trad doom maar dan met Slough Feg harmoniën. Ik vond hun vorige platen ook wel goed maar ik kan me niet herrinerren dat ik er eentje zo goed vond. https://thevalkyrierides.bandcamp.com/album/fear |
|
quote: Enige doom die er verdomme toe doet! |
|
quote: Erg lekker ja |
|
quote: |
|
quote: Nee niet voor mij. Doet mij te veel aan Esoteric denken en daar vind ik geen klap meer aan. |
|
Nieuwe plaat van M.S.W., die ook onder de naam Hell bekend is. Prachtig album, doet me qua sound denken aan Hell III, wat mijn favoriete Hell-plaat is. |
|
Oh shit, dit is gaaf! |
|
Twee albums voor de melodeathdoom fans. Denk My Dying Bride, Saturnus, Trees of Eternity, Shape of Despair,... Red Moon Architect - Emptiness Weighs the Most Lethian Dreams - A Shadow of Memories Mijn voorkeur gaat tot dus ver uit naar Lethian Dreams. Heeft heel lekker die Trees of Eternity vibe te pakken waar ik zelf ontzettend lekker op ga. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |