|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Absoluut een topper idd, dat nummer is idd kippenvelwerk! |
|
na 1 luisterbeurt maakt deze al een erg grote indruk op mij deze zou wel eens heel hoog in mijn jaarlijst kunnen eindigen |
|
Lycus: http://lycus.bandcamp.com/album/demo-2011 Nu aan het luisteren en ik verveel mij er een beetje bij dus zal het wel funeral doom zijn, pass hem even door aan de liefhebbers van dat genre die hier ook aanwezig zijn. Demo gratis te downloaden. Met de drummer van Deafheaven. Toch nog een kleine versnelling in het laatste nummer, daar was ik aan toe. |
|
valt me op dat ik echt extreem weinig kan met epic doom zowat even veel als met gothic metal signature |
|
quote:Ligt aan jou. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Geniaal dat hij dan wel weer wat kan met gothic doom ala The Foreshadowing . (waar overigens in zijn geheel niets mis mee is). "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
gothic doom kan dan weer wel ja signature |
|
quote: Zeker goed dit! |
|
Fuck wat is die nieuwe Saturnalia Temple vet, zeker een van de beste platen van dit jaar |
|
011-06-15 : ESOTERIC's new offering The autumn will bring you British doomsters ESOTERIC's new offering on Season Of Mist. The British doomsters are currently hard at work on their sixth full-length, which should hit the stores in November. Vocalist Greg Chandlers presents the yet-untitled album as a "varied and diverse mix of emotions and soundscapes"... kijk.. das goed nieuws I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote:What kind of doom is dat? Iemand anders was er ook al erg enthousiast over... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat is inderdaad goed nieuws! bub |
|
quote: Ik. Psychedelische doom, hoekje Electric Wizard, maar dan echt goed raar. Nog steeds (doom)plaat van het jaar. You have time. You are doing fine. |
|
Toch geen cleane zang he? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:+1 |
|
quote: Jawel, maar trippy en vervormd. Check gewoon het titelnummer even op je koptelefoon, heavy az fvkk. You have time. You are doing fine. |
|
quote:Klinkt inderdaad érg goed. Straks verder luisteren. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: |
|
Want volgens jou is dat..? You have time. You are doing fine. |
|
SubRosa! Maar, die ST (nee, niet KDS) mag er ook wezen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Hehe, ik vind er een aantal beter. Oa 40 Watt Sun en Orchid. |
|
quote: zalig nieuws inderdaad! |
|
quote:Bij 40 Watt Sun nooit echt verder gekomen dan een paar minuten. =/ Ik vind cleane zang niet leuk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Was niet zo overtuigd bij de eerste luisterbeurten, maar ben helemaal verslingerd aan die 40 Watt Sun plaat de laatste weken... het is geen Warning, maar wat een verdomd sterke emotionele plaat is dat. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |