IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Doom Metal II Vorige pagina
HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 06-05-2021 19:20 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

quote:
Op 26 april 2021 20:09 schreef Sater het volgende:
Goede pot 'blackend sludge' met mooie doommelodieën om de boel interessant te houden.

Vette plaat (Oryx - Lamenting a Dead World), thanks voor de tip!

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 06-05-2021 19:21]

Sater
Usericon van Sater
Posted 07-05-2021 13:58 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

En jij bedankt voor de herinnering, had niet in de gaten dat hij al uit is. Hopelijk komt er ook een CD-versie van.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Niles_
Usericon van Niles_
Posted 13-07-2021 10:49 by Niles_ Wijzig reactieProfiel van Niles_Quote dit bericht

Eind vorig jaar gestart met Eaters of the Soil om doom te combineren met noise, dark jazz en improv. Een logge basis van drums en basgitaar wordt aangevuld met trombone, gitaar, synths en fretloze bas.

Eerste EP komt vrijdag uit, één track is hier alvast te checken:

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 19-07-2021 23:26 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

Fijne nieuwe plaat van Vouna! Prachtige dromerige gothische doom met ook vette blackmetalpassages. De zang bevalt me enorm, Yianna Bekris heeft een bevlogen performance op deze plaat. Ze zet ook zeer mooie koorgezangen neer. Ook smaakvolle symfonische elementen en folkpassages.

[Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-07-2021 23:37]

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-07-2021 12:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Vouna klinkt goed ja

Toch even tegengas geven met iets traditionelere doom:

prima Pentagram oude stijl achtig album

Zangeres van Messa speelt hier op bas blijkbaar.

LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Valediction
Usericon van Valediction
Posted 21-07-2021 16:58 by Valediction Wijzig reactieProfiel van ValedictionQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2021 23:26 schreef HierIsMike het volgende:
Fijne nieuwe plaat van Vouna! Prachtige dromerige gothische doom met ook vette blackmetalpassages. De zang bevalt me enorm, Yianna Bekris heeft een bevlogen performance op deze plaat. Ze zet ook zeer mooie koorgezangen neer. Ook smaakvolle symfonische elementen en folkpassages.

Ik zag ergens iemand in de comments zeggen dat het op het legendarische Unholy lijkt. Nou in de verste verte niet. Ik vind er geen flikker aan! (black metal heb ik niet gehoord in de eerste twee nummer...)

[Dit bericht is gewijzigd door Valediction op 21-07-2021 16:59]

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com