|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanstaande vrijdag te zien in de Baroeg. |
|
Dat is ook echt een goed album inderdaad. Meteen hooked. Deze staat ook weer bovenaan mijn lijst: "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Was live ook mooi afgelopen vrijdag |
|
Mwah, beetje te populaire plaat geworden, ala Ghost. Maar wel leuk "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Die riff is gejat van Inspector Gadget man! Haha "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ik probeer het leuk te vinden maar het lukt niet. Ik ben bekend met de bandnaam maar heb het nooit echt beluisterd. Mogelijk een of twee nummers in het verleden en toen had ik er ook al geen klik mee. Op papier zou ik het goed moeten vinden. Doom metal / occult rock beïnvloed door 70's popiejopie satanisme / Hammer horror / folk horror en filmpjes van Kenneth Anger. Maar muzikaal doet het mij niets. Het komt mij allemaal te gemaakt over. Ongetwijfeld leuk voor Ipa drinkers met een knotje in het haar. De synth solo die begint rond 4:40 vind ik nog wel geinig. bub |
|
Dit jaar uitgekomen: Tel - Widower. De band heeft er echter inmiddels de brui aangegeven. Lekkere doom met lichte bezwerende zang (en een enkele grunt) wat mij enigszins aan Katatonia doet denken. https://telrva.bandcamp.com/album/widower bub |
|
Early Moods , heerlijke (traditionele) doom uit LA. Ik vond het eerste album al top, maar het nieuwe album is wellicht nog wat beter. [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-03-2024 11:28] |
|
Stuitte onlangs op dit werkje. Helemaal niet onaardig. Best wel interessant. Vooral in het openingsnummer aanstekelijke gitaren: "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Er is nu ook een album uitgekomen met een iets andere samenstelling en ik ben blij verrast. Top plaat! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |