|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Final Chapter "The incidents of the war" ep-cd is gereleased... 4 pleuro, of gratis bij een bestelling vanaf 25 euro. www.herriereciordsinc.com co-operation not competition! |
|
quote:Zwolle ligt tegenwoordig in de achterhoek? |
|
nee... nedersaksich f.t.w.! co-operation not competition! |
|
Boeiender |
|
co-operation not competition! |
|
*kuch* LOL Boeiender |
|
quote: unmasked Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
It wasn't me! Boeiender |
|
Boeiender |
|
het is even stil geweest rondom HRI, maar de Beyond Belief release komt er aan en in mei verkrijgbaar. cover cd komt z.s.m. opde site te staan. I am mine own redeemer...! |
|
herstel: augustus. pre-orders at: hri@kpnmail.nl [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 04-06-2012 21:54] I am mine own redeemer...! |
|
er kwamen geen lijken uit de kast, maar oude lp's... als 't mee zit post ik vanavond een lijst met o.a. black sabbath lp's etc... I am mine own redeemer...! |
|
Iemand een idee of er collector's items tussen zitten etc? The Beatles – rock ‘n’roll Music vol 1. The Beatles – Let it be Bee Gees – Best (double lp) Bee Gees – Main Course Black Sabbath – Sabbath Bloody Sabbath Black Sabbath – Sabbath Bloody Sabbath (kant B 6 nummers van 1 of andere gospelband) Black Sabbath – Attention Black Sabbath – We sold our soul to for rock ‘n’ roll Creedence Clearwater Revival’s – more credence gold Creedence Clearwater Revival’s – Live Europe Creedence Clearwater Revival’s – Pendulum Deep Purple – 24 Carat purple Deep Purple – Stormbringer The Eagles / Hotel California Jimi Hendrix / re experienced Nazareth / greatest hits Nazareth / close enough for rock ´n´roll Neil Young / zuma Paul Simon / greatest hits Queen / Night at the opera (2x) The Rolling Stones / greatest hits Simon and Garfunkel / greatest hits Simon and Garfunkel – Bridge over troubled water (gold sleeve) Simon and Garfunkel – Bridge over troubled water (blue grey sleeve) Simon and Garfunkel – Sounds of silence Simon and Garfunkel – Breakaway States Quo / piledriver Supertramp / surely The mama´s and the papa´s / if you can believe your eyes and ears The Who / tommy (uitklapbare hoes) Uriah Heep / The best of Wickie de Viking / aan de boord – de ontsnapping (FOR BRUTAL WARRIOS!) [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 05-06-2012 15:51] I am mine own redeemer...! |
|
snap dat je daar van af wilt, greatest shits horen niet thuis in de platenkast van de echte verzamelaart ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: + 1... hoef er niet van af, zijn ook niet van mij. I am mine own redeemer...! |
|
echte collectors items zitten er niet bij volgens mij al is die Sabbath Bloody Sabbath wel een geval apart natuurlijk.. en Piledriver en Stormbringer zijn ook bazenplaten ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Moah, die Zuma heb ik wel belang bij. Boeiender |
|
na enorme vertraging (wat dan wel weer doom is) zal de beyond belief "dawn of the doomed" cd vanaf de 3e week van augustus te verkrijgen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 31-07-2012 16:20] I am mine own redeemer...! |
|
Boeiender |
|
Gezellig Ik krijg meteen de eerste aflevering van The Walking Dead voor mijn geestesoog (en dat is een goede zaak). MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Die aflevering wel ja, jammer dat de rest van de serie zo vakkundig verkloot is. Boeiender |
|
Volkomen off-topic, maar inderdaad, ik werd behoorlijk kniftig van Little House On The Zombie Prairie... MC Hammer Smashed Face |
|
quote: Ha, exact dat ja. *Boehoesnifsnif* Een soap met een heel dun zombiesausje. Jammer. Boeiender |
|
En dan dat joch van die hoofdrolspeler. Mijn god, wanneer vreten ze die eens op? Ik bedoel, ik snap dat karakters in een verhaal af en toe foutjes moeten maken om wat actie/drama in de storyline te krijgen, maar damn...dat kind maakt ze allemaal en blijft ermee wegkomen. De champagne gaat hier open wanneer hij zombievoer is! MC Hammer Smashed Face |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |