|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op Bart.... Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
klopt het een beetje? signature |
|
quote:THNX, ik mail je m'n maat en adres wel even. ROTT AND ROLL |
|
Moet ik alleen wel je mail adres hebben...slim. ROTT AND ROLL |
|
quote:Da's ook een optie. ROTT AND ROLL |
|
Done, check je mail maar. ROTT AND ROLL |
|
Rectal Smegma "Because we care" cd + t-shirts pré-orders kunnen worden gedaan via hri@kpnmail.nl. € 25,-- inclusief verzendkosten. binnen 3 weken cd + shirt (full colour voorkant, zwart witte tekst "Circus back in town" achterkant)uit. (afbeelding volgt nog) [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 20-04-2011 16:15] co-operation not competition! |
|
HRI, kun jij even 1 adres onder homepage in je profiel zetten. Nu doet hij het niet namelijk als ik op het huisje bij je post druk. Misschien ook wel makkelijk als de topicstarter het webadres aan de openingspost toevoegd. |
|
2 nrs Rectal Smegma te beluisteren via: http://www.myspace.com/westlandgoregrind/music/songs/Captain-Kut-81410127 http://www.myspace.com/westlandgoregrind/music/songs/Bobo-The-Clown-81410139 co-operation not competition! |
|
Het is weer lekker ziek. LOL Boeiender |
|
Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
nice Boeiender |
|
Aardschok AS EMPIRES FALL - World Eclipse ‘World Eclipse’ bevat de eerste drie opgenomen nummers van het Overijsselse As Empires Fall. Afgaande op het aantal optredens dat de in 2009 opgerichte band in korte tijd heeft gefikst, wil de band veel; héél veel. Dat is ook terug te horen in de muziek van de heren. Hoewel metalcore het hoofdingrediënt is, worden de zijlijnen regelmatig gepasseerd om ook deathmetal en groovy passages de ruimte te bieden. Een allesoverheersende chaos staat echter centraal, maar deze is slechts zelden misplaatst. Aan de productie mag nog flink gesleuteld worden (met name het drumgeluid), maar de muzikale bedoelingen zijn duidelijk. Het is zichtbare wilskracht dat As Empires Fall sterk maakt en wanneer er nuances binnen de songstructuur worden aangebracht, kan dit mogelijk uitpakken in een even zo overtuigend repertoire. Met wilskracht is niets mis, maar je kunt ook te veel willen uitspoken in één nummer… |
|
Boeiender |
|
Burning Hatred "Unleashed" mcd gaat een dezer dagen ook ter perse. co-operation not competition! |
|
quote: Valt me op dat dit de twee release is die een Old Skool band als titel heeft |
|
scherp skattie! wordt 'n trend, ik sweer! aankomende ep van grindbashers gaat trouwens napalm terrorizing death heten! co-operation not competition! |
|
Boeiender |
|
11 mei rectal smegma "because we care" cd verkrijgbaar! co-operation not competition! |
|
Herrie, heb je geen Agathocles - Razor sharp daggers te koop? |
|
nee, die heb ik helaas niet. co-operation not competition! |
|
Enig idee waar deze nog te krijgen is? |
|
...had al wat rondgekeken... maar kan zo 1,2,3 niets vinden... misschien via www.grind-core.nl (kon daar ook 4,5,666 niets vinden). cyber music heeft hem in i.i.g. uitgebracht destijds... co-operation not competition! |
|
quote: Heb hem destijds op de platenbeurs in Utrecht gekocht, maar ja daar heb je nu niks aan... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |