|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Begrijp ik toch. Bareuh... |
|
quote: Hehe, wel met jouw vinyl investeringen ja. Boeiender |
|
alles op zin tied Ulkie... je weet tog! co-operation not competition! |
|
Temee de zolder opruumen. Effe wat onderzetterruilmateriaal terugvinden. Mail volgt spoedig dan! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb hier nog ergens een stapel Axioma-teeps liggen, echt Old-School rammelbakken Grindcore-releases! |
|
quote:Vinyl |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/17883/When-All-Life-Ends-The-Eye-Devours.html literair toppertje dit Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Redelijk netjes inderdaad, komt alleen ietwat onevenwichtig over. Bedankt iPim. Boeiender |
|
quote:Prima recensie. Ik weet dankzij Pim nu gewoon dat ik het niet hoef te luisteren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik heb het niet zozeer over de inhoud, dat is aan de recensent, ik heb het over de balans van het geschrevene. Boeiender |
|
quote: Ik had er ook een essay van willen maken, maar de mensen lezen liever een stukje van 300 woorden Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Volgens mij bedoelt mr. N. dat de gehele recensie lovend is, maar dat je op het eind toch nog wat kritische kanttekeningen plaatst. Dat snapt hij niet, dat iemand zo enthousiast kan zijn en dan toch nog 'een trap na' geeft. Ik vind het juist prettig, die kanttekening, want dichtgetimmerde death is sowieso niet mijn ding. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Kanttekeningen zijn essentieel in een review, en iPim gaf goede punten aan. Maar de balans was inderdaad niet geweldig. Boeiender |
|
Wat een veelzijdig topic dit! Zelfs de reviews worden hier nog weer besproken. |
|
quote:Goed hè. [edit] iPim, is "teveel van hetzelfde" niet gelijk aan "gebrek aan variatie"? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 12-02-2011 9:59] Boeiender |
|
quote: Ik zat al te twijfelen of ik die zin om moest vormen, maar daar is het nu te laat voor. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hehe, maakt niet uit joh. En de review van Ladybooster is hier te vinden: http://www.zwaremetalen.com/recensie/17901/Ladybooster-Jack-Shit.html Boeiender |
|
zal ik eens wat promooo matriaal opsturen? |
|
quote: ben druk bezig kapitaal te vergaren (*rent naar primera voor staatsloten, krasloten, naar kroeg > gokkast en...* "Sjit, weer niks!". co-operation not competition! |
|
quote: Is dat zo ontzettend duur, dan? Death Squad heeft hun promo's op plaat geknald, kan me niet voorstellen dat het echt verschrikkelijk was. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
...in verhouding wel duurder ja... daarnaast is 't ook klote om te verzenden, mee te nemen naar gigs etc. daarentegen wel mooi... maar zoals eerder gezegd: rustig aan beginnen... tijd zat met HRI. co-operation not competition! |
|
quote:Het wordt wel weer steeds goedkoper Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, duurDER is het sowieso, en lastiger, enz Helemaal gelijk dat je rustig aan doet, natuurlijk, gewoon lekker uitbouwen die hap Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |