![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
nou, nee, ik verwacht deze week de master en de rest is al in orde... dan kwestie van persen/drukken.... dus verwacht de cd 3e week augustus. (de eerdere vertragingen hadden andere redenen, o.a. mijn verhuizing) ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
zoals beloofd zou deze release tegen een old skool faire prijs verkocht gaan worden: 5 euro inclusief verzenden. ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
...en vanaf a.s. vrijdag gereleased! ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Master "Let´s start a war" re-release incl. bonus tracks CD / Digipack CD binnenkort verkrijgbaar... I am mine own redeemer...! ![]() |
|
nice! reacties op de beyond belief cd zijn tot dusver al top... misschien een idee om dit vaker te doen (demo's van NL-bands op cd uitbrengen tegen demo-prijzen)...? ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() |
|
quote: ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
onderstaande cd's krijg ik binnenkort binnen... van elk exemplaar 1 te koop, liefst alles in 1 koop. (Trust024) shEver – Rituals (Female Sludgy Doom) (Trust020) LURK – S/T (Sludgy DOOM/Death) (Trust019) Pyramido – Salt (Sludge) (Trust018) Highgate - Black Frost Fallout (Doom / Sludge) (Trust017) Abysmal Darkening - No Light Behind (Traditional Doom) (Trust012) Pyramido - Sand (Sludge) (Trust011) Mourning Dawn : For The Fallen (Doom/Dark Metal) (Trust008) Volition S/T (doom / Sludge) I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Nee joh, wordt het een saai forum van. ![]() Boeiender ![]() |
|
eindelijk eens een review betreffende mijn label: Ik hoop dat die Herrie rotzooi van jouw gauw over de kop gaat. Wie gaat nou iets kopen van Departure en/of Grindbashers.Waardeloze kut muziek. Alleen Het ZM sekte wilt het kopen of niet. ...en niet eens een cijfer bij de recensie... ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: binnen! I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: Je mag wel wat oude Methylbenzeen-zooi uitbrengen... ![]() Bareuh... ![]() |
|
Ja en de eerste en komende tweede Aratron demo! ![]() 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote: Dead end - purity demo en wartime in eden ep Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! ![]() |
|
quote: owh damn, heel goed plan.... ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
nummer te downloaden: http://www.herrierecordsinc.com/index.php/news [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 03-10-2012 13:38] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan niet kiezen. ![]() ![]() |
|
![]() [edit] En misschien is het wel handig om die context erbij te zetten. *kuch* [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-10-2012 20:38] Boeiender ![]() |
|
quote:Ik heb hem wel even doorgemaild, denk dat het advocatenteam van Beyonce er wél blij mee is. ![]() quote:Beetje lullige bestandsnaam van het gifje. Komt automatisch mee. Ik weet niet of dat de bedoeling is? ![]() |
|
quote: Ik ook niet, maar dat is voor Whizzkid Herrie, haha, hij heeft het erop gezet, heeft iets met zijn huwelijk te maken. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() deleted... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 04-10-2012 18:03] I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote: beter zo? ![]() http://www.youtube.com/watch?v=IHtlnqeQIlI I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Binnenkort zijn er van de releases diverse nummers te downloaden via de website. ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
![]() |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |