|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
nou, nee, ik verwacht deze week de master en de rest is al in orde... dan kwestie van persen/drukken.... dus verwacht de cd 3e week augustus. (de eerdere vertragingen hadden andere redenen, o.a. mijn verhuizing) I am mine own redeemer...! |
|
zoals beloofd zou deze release tegen een old skool faire prijs verkocht gaan worden: 5 euro inclusief verzenden. I am mine own redeemer...! |
|
...en vanaf a.s. vrijdag gereleased! I am mine own redeemer...! |
|
Master "Let´s start a war" re-release incl. bonus tracks CD / Digipack CD binnenkort verkrijgbaar... I am mine own redeemer...! |
|
nice! reacties op de beyond belief cd zijn tot dusver al top... misschien een idee om dit vaker te doen (demo's van NL-bands op cd uitbrengen tegen demo-prijzen)...? I am mine own redeemer...! |
|
|
|
quote: uiteindelijk houden we best wel van elkaar! I am mine own redeemer...! |
|
onderstaande cd's krijg ik binnenkort binnen... van elk exemplaar 1 te koop, liefst alles in 1 koop. (Trust024) shEver – Rituals (Female Sludgy Doom) (Trust020) LURK – S/T (Sludgy DOOM/Death) (Trust019) Pyramido – Salt (Sludge) (Trust018) Highgate - Black Frost Fallout (Doom / Sludge) (Trust017) Abysmal Darkening - No Light Behind (Traditional Doom) (Trust012) Pyramido - Sand (Sludge) (Trust011) Mourning Dawn : For The Fallen (Doom/Dark Metal) (Trust008) Volition S/T (doom / Sludge) I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nee joh, wordt het een saai forum van. Boeiender |
|
eindelijk eens een review betreffende mijn label: Ik hoop dat die Herrie rotzooi van jouw gauw over de kop gaat. Wie gaat nou iets kopen van Departure en/of Grindbashers.Waardeloze kut muziek. Alleen Het ZM sekte wilt het kopen of niet. ...en niet eens een cijfer bij de recensie... I am mine own redeemer...! |
|
quote: binnen! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Je mag wel wat oude Methylbenzeen-zooi uitbrengen... Bareuh... |
|
Ja en de eerste en komende tweede Aratron demo! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dead end - purity demo en wartime in eden ep Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: owh damn, heel goed plan.... |
|
yep, denk dat ik in de toekomst meer "oude" demo's op de manier zoals bij b.b. wil doen... ja i.d.d., not I am mine own redeemer...! |
|
nummer te downloaden: http://www.herrierecordsinc.com/index.php/news [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 03-10-2012 13:38] I am mine own redeemer...! |
|
Ik kan niet kiezen. |
|
Sja, als je de context niet bij dat nummer hebt is het wel "apart" ja.... [edit] En misschien is het wel handig om die context erbij te zetten. *kuch* [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 03-10-2012 20:38] Boeiender |
|
quote:Ik heb hem wel even doorgemaild, denk dat het advocatenteam van Beyonce er wél blij mee is. quote:Beetje lullige bestandsnaam van het gifje. Komt automatisch mee. Ik weet niet of dat de bedoeling is? |
|
quote: Ik ook niet, maar dat is voor Whizzkid Herrie, haha, hij heeft het erop gezet, heeft iets met zijn huwelijk te maken. Boeiender |
|
quote: wel grappig dat je het herkent...anyway, geen paniek, zal niet meer weer gebeuren hoor... en zal er ook zeker niet eeuwig op blijven staan. binnenkort zijn er van elke release wat nummers te downloaden, zonder rare bijlagen, hahaha. dit vond ik zelf wel een grappige try out, met zoals MR. N. het aangaf, een aardige betekenis voor mezelf. deleted... [Dit bericht is gewijzigd door Herrie Records Inc. op 04-10-2012 18:03] I am mine own redeemer...! |
|
quote: beter zo? http://www.youtube.com/watch?v=IHtlnqeQIlI I am mine own redeemer...! |
|
Binnenkort zijn er van de releases diverse nummers te downloaden via de website. I am mine own redeemer...! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |