|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij ben jij niet zo'n licht... spelfout weggehaald... |
|
quote: Zo geod dan zeiksmurf Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Krijgt iedere tamme tukkel met een kneuzig labeltje nu een eigen topic ofzo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heb jij ook een slechte label vol met sukkeligge bandjes dan? [Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-02-2011 17:19] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Go Goudkampje! Zo slecht is het nou ook weer niet, staan al aardig wat bandjes in de planning volgens mij.... Die het overigens nog helemaal niet slecht doen, al helemaal niet binnen metalliefhebbend Nederland/Duitsland/Scandinaviƫ.... |
|
quote: slecht label.... spelfout weggehaald... |
|
Ik heb altijd al een slecht label gehad. Maar dat komt meer door afkomst, achtergrond en omgevingsfactoren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Huh huh.... Voel jij je af en toe niet heel eenzaam, in die bekrompen gedachtengang van je? |
|
Even normaal doen tegen bastianus Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Nou ja... Niet normaal is een totaal verkeerde beredenering... Ik vraag alleen iets, constateer niks... Zoals vele mensen hier wel doen |
|
Ontopic! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nee joh, ik bedoelde het sarcastisch. Heb volstrekt geen klagen eigenlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Betekent dit dat als we nu wat posten dat we dan een ban krijgen of dat dit topic anders gesloten wordt? Anyway, When All Life Ends heeft een aardig fijn schijfje geproduceerd, dat wel. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oja sorry meneer de moderator.... Binnenkort brengt Massive Assault een nieuwe EP uit, genaamd Slayer, via Herrie Records Inc. Das mooi ofnieddan! |
|
quote: @LL en Hypnos. Dit was ontopic bedoelt als je de openings post er eens op na leest kom je daar wel achter Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Overigens vind ik het jammer als de heren Grindbashers zichzelf naar beneden halen, ook al is het een act. De muziek is namelijk behoorlijk goed, zoals ik onlangs live mocht constateren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Och kijk, ja dat kan je weer niet lezen op zo'n forum he... Proost zeg ik dan |
|
quote: Durf te vragen!! |
|
quote: Heey pas op he, dat is dus niet ontopic(zie openingspost). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Dat vraagt ie tog O wacht........toch [Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-02-2011 17:40] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
@ LL [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 09-02-2011 17:40] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Menschen, respect de post van Muti! Nu duidelijk is dat het wel mag, zal ik op een nette manier binnenkort weer wat posten, op een positieve manier dan. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-02-2011 17:48] Boeiender |
|
Niet als we dit topic naar zn grootje helpen door off-topicness Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Je doet je best maar, kutblaag. Overigens heeft When All Life Ends aangegeven in een aankomend interview dat ze de volgende cd ook bij Herrie Records Inc. willen uitbrengen. Boeiender |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |