|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Eerst maar eens fatsoenlijke acts Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je hapt zo mooi. Kun je weer een paar pagina's vooruit Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
oud brood voor de eendjes. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Sja, bedankt nog. Boeiender |
|
sorry voor weer een release, excuus voor de ontzettende kloteprijs... http://www.myspace.com/herrierecordsinc/blog/542122891 co-operation not competition! |
|
de mailorderlijst van maart 2011 is weer te verkrijgen door een mailtje te sturen naar hri@kpnmail.nl aantal nieuwe cd's toegevoegd (o.a. uit zuid-amerika). co-operation not competition! |
|
website ( www.herrierecordsinc.com ) wordt de aankomende weken gebouwd. o.a. overzicht releases, info bands, mailorder en download mogelijkheden. [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 07-03-2011 17:13] co-operation not competition! |
|
signature |
|
Zo, op 10 juni 2011 zal Herrie Records Inc. in samenwerking met Hedon Herriefest presents Hedon Grindnight presenteren. Het zal tevens de cd release party van Grindbashers ter ere van de aankomende full length cd "The Grinding Dutchmen" worden. Reeds bevestigd zijn: - Rectal Smegma - Grindbashers Meer namen verwachten wij deze week te kunnen bevestigen. Boeiender |
|
Nice! |
|
De Massive Assault "Slayer" mcd is vanaf nu verkijgbaar! grindmasterflesh@hotmail.com of hri@kpnmail.nl co-operation not competition! |
|
co-operation not competition! |
|
quote: .. [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 13-03-2011 23:33] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: iets aanstootgevends gepost? co-operation not competition! |
|
co-operation not competition! |
|
quote: Neuh, alleen dat die recensent vast geen drummer was. Gister leek die lulliger www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: |
|
eerste opzet website is gemaakt: www.herrierecordsinc.com tips en suggesties welkom via hri@kpnmail.nl co-operation not competition! |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*verwacht een Mr. N verdict* Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Geef die linkjes even een iets andere kleur, dat donkerblauw op zwart is erg slecht leesbaar |
|
quote: Joa, netjes. Ik vond overigens die van Face The Facts weer een beetje raar, eerst erg negatief, en op het eind een beetje positief, het is wat verwarrend. Boeiender |
|
quote: Hehe, vond ik dus ook. Boeiender |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/18361/Napalm-Death-lokt-label-met-nieuw-nummer.html Kom maar, kom maar, kom maar. Wat zegt ie dan? Braaf. edit: quote:Bij store staat: a liist. Verder niks te zeuren. Ziet er goed uit. edit2: Hij laadt ook lekker snel hier. Waarschijnlijk door het ontbreken van playertjes, flitsende logo's en andere overbodige kul. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-03-2011 0:49] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |