|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gelukkig ben ik geen leerling van jou. Ligt nu bij de cd fabriek! Boeiender |
|
quote: Ha! Dat mag jij helemaal niet als redactielid zijnde.. mehehehe |
|
quote: Dit soort gelik, daar heb ik bij leerlingen dus de schurft aan. Kontenkruiper! Ontopic: anyhoo, wel wat leuke underground dingetjes op HRI. Moet maar eens de releases doorspitten Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ook gij, Brutus? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik kan toch ook gewoon geband worden? Lijkt me wel zo eerlijk. Zo maar eens opschrijven wat ik denk van When All Life Ends. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat de label baas zich hier nog niet gemeld heeft zeg, of is ie te druk met lijntjes snuiven in z'n nieuwe sport bolide samen met die gasten van hamerhart. [Dit bericht is gewijzigd door nark op 09-02-2011 18:36] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Moeilijk objectief blijven zo Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat is jouw probleem, niet de mijne. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 09-02-2011 21:09] Boeiender |
|
Hey post ook eens de links van de zm reviews, jij labelboi |
|
Vind je een 7,5 genoeg? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ah, zijn die van WALE en Ladybooster eindelijk af? Hier wat erg mooi geschreven reviews van Herrie Records Inc. producten: http://www.zwaremetalen.com/recensie/14960/Obtuse-Grindbashers-Like-Vermin-Like-Human-End-Of-The-Bloodline.html http://www.zwaremetalen.com/recensie/12546/Agathocles-Grindbashers-Arbeit-Macht-Krank-Mine-Own-Redeemer.html http://www.zwaremetalen.com/recensie/11806/Grindbashers-Songs-of-Suicide-Words-of-Death.html En, zoals in het Herriefest topic gemeld, er zijn vergevorderde plannen om in een iets ander jasje een erg gave avond neer te zetten in Zwolle. Zodra er meer duidelijk is zal het hier gemeld worden! Boeiender |
|
quote:Die schaf ik me ook wel aan... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Gaat er niet om wat ik vind, gaat erom of jij het een representatief cijfer vind voor de desbetreffende Herrie Records Inc. release. Boeiender |
|
Geen idee, wees blij dat die crap uberhaupt gereviewed wordt man! |
|
quote:Is dat nieuw dan? Nooit wat van gemerkt. |
|
quote: Waar kan men interviews aanvragen? Boeiender |
|
quote: Wil je me interviewen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Lijkt me een goed plan! Boeiender |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ja leuk man. ZM medewerker van de maand die dan wordtdtd beloont me een interview en een foto Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Jij bent echt de Ron Brandsteder onder de grappenmakers hierzo... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote:Nobody fucks with Ron! Paar maand terug had die gast een geniale mop bij Ekdom op de radio. Komtie: Hoe noem je een homofiele herder met een kleine kudde? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: jahahahieieghhieiiiiiiiiigahahaja zekers Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |