|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Aborted is best een prima band! |
|
ik niet. |
|
quote: Ik snap dat wel. |
|
homo's IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Je bent zelf een homo's. Edit: even quoteje erbij [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 30-06-2011 0:08] |
|
De Headliner zal volgende week bekend gemaakt worden samen met nog 2 andere bands. Dus ik ben benieuwd.... |
|
Misschien wordt het Leaves Eyes!!! |
|
Als JB komt, dan ga ik niet.... die vent is mij te link.... dus, nog steeds; snoeihard afwezig..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zier er best uit als een leuk feestje. Alleen zit ik dan in Tsjechiƫ. Ja hoor... |
|
quote: Dat wijvenbandje!? Ik hoop dat je er naast zit... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Lijkt me ook een beetje raar als ze eerst Aborted en Waking The Cadaver neerzetten en claimen voor een ''grote dampende moshpit'' te zorgen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
hahahahah, richard, K********rlijer "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: |
|
I smell bullshit... Hoe dan ook; Gama Bomb is alvast een mooie toevoeging. Afterparty met twee bands in De Gloppe zie ik net Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik lees net dat Disintegrate ook al 9 juli op A Midsummer Metal Nightmare Festival in asteriks/leeuwarden staat. Is die band zo goed dat ze een maand later weer op een festival in leeuwarden moeten staan? |
|
Meer een soort van lokaal goedkoop kutbandje. Wil je muilperen? |
|
quote: Dat blijkt wel weer. Ze staan een maand na Into The Grave in romein als support voor God Dethroned |
|
quote: +1 |
|
quote: Je ziet ze hier inderdaad wel vaak, in Leeuwarden en omstreken. Het is een soort melo-death wat ze spelen. Wel aardig, al zou ik er niet voor uit bed stappen. |
|
quote: Gaaf, galgje! Ik denk dat het woord 'komkommerlijer' is. |
|
KemaKeur Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: als in, dit soort festivals gaat snel kapot? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
aanwezig! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Bikkelhard afwezig, ik heb wel wat beters te doen. Against God and Government |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |