IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 13/8 Into The Grave @ Leeuwarden Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-07-2011 17:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik ben er wel bij.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-07-2011 17:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ook wel denk ik

spelfout weggehaald...

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 01-07-2011 19:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik ook.

bub

metalsytze
Usericon van metalsytze
Posted 02-07-2011 2:38 by metalsytze Wijzig reactieProfiel van metalsytzeQuote dit bericht

ik oek!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-07-2011 2:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hallo Sytze Fokkema!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 2:44 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Mijn vrienden willen ook weer eens mee waarschijnlijk en misschien mijn broer ook nog. Ik heb er al wel zin in.

Een hele fijne pagina dit.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-07-2011 2:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Die namen tot nu toe vallen me nog helemaal niet tegen.

Misschien ga ik wel aanwezig zijn.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 2:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 2:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Hallo Sytze Fokkema!
Kom je ook Onweerwolf? En neem Vargen666 ook mee.

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2011 4:11 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 2:44 schreef XXL het volgende:
Die namen tot nu toe vallen me nog helemaal niet tegen.

Misschien ga ik wel aanwezig zijn.

Mij wel, in dusverre dat ik nu nog zo iets heb van 'ik fiets wel ff langs het terrein'

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 4:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 4:11 schreef Argh het volgende:
Mij wel, in dusverre dat ik nu nog zo iets heb van 'ik fiets wel ff langs het terrein'
Je valt zelf een beetje tegen. Ik zal langs jou fietsen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-07-2011 4:15]

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2011 4:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

klopt, ik trek ook geen volle zalen... maar heb al genoeg feestjes op dat terrein meegemaakt... en zie voorlopig nog geen reden om daar tussen regulier langharig te grote tshirts publiek te staan

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2011 4:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

a.s. zondag is er dancetour trouwens, niet dat ik daar heen ga

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 4:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Trek ik speciaal voor jou mijn HERDER-shirtje aan. Die zit best nog wel strak.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 4:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Is daar ook altijd het bevrijdingsfestival?

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2011 4:23 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 4:22 schreef bokaj het volgende:
Is daar ook altijd het bevrijdingsfestival?

jep, en andere evenementen... vorig jaar nog EK op groot scherm etc..

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-07-2011 4:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 2:49 schreef bokaj het volgende:
Kom je ook Onweerwolf? En neem Vargen666 ook mee.

Nee. 4 kutbands en Aborted. daar kom ik alleen mijn huis voor uit als het gratis is en binnen een straal van 2 kilometer.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 4:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dan ben ik er een keer geweest denk ik. Maar dit is de eerste keer metal, support de scene Argh! Doen we een biertje.

Argh
Usericon van Argh
Posted 02-07-2011 4:29 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 4:26 schreef bokaj het volgende:
Dan ben ik er een keer geweest denk ik. Maar dit is de eerste keer metal, support de scene Argh! Doen we een biertje.

Ik ben er wel een beetje klaar mee haha, maar goed.. kzal zien wie er eventueel heen wil en wellicht ben ik aanwezig... maar het liefst komt er nog een vette toevoeging wat ik graag nog wil zien! Hoe dan ook ben ik wel op de 'afterparty' te vinden, aangezien ik daar zowat elk weekend wel rond hang...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 02-07-2011 5:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2011 4:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee. 4 kutbands en Aborted. daar kom ik alleen mijn huis voor uit als het gratis is en binnen een straal van 2 kilometer.
piggybackride?

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 03-07-2011 11:03 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 2 juli 2011 4:24 schreef Onweerwolf het volgende:

Line-up is nog niet rond he, dus wie weet. ^^

MYGIRLFRIEND
Usericon van MYGIRLFRIEND
Posted 06-07-2011 15:36 by MYGIRLFRIEND Wijzig reactieProfiel van MYGIRLFRIENDQuote dit berichthttp://www.mygirlfriendismyweapon.nl

Nog 3 bands te gaan. Ben benieuwd. Voor een ticket van 6,66 vind ik het iig niet tegenvallen. En er is

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 06-07-2011 16:14 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik heb thuis ook

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-07-2011 9:09 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Devin Townsend en In Solitude

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/19589/Into-the-Grave-2011.html

Alleen Devin Townsend is het tientje al meer dan waard

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-07-2011 9:10]

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 07-07-2011 9:11 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Netjes

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

metalsytze
Usericon van metalsytze
Posted 07-07-2011 11:14 by metalsytze Wijzig reactieProfiel van metalsytzeQuote dit bericht

vette shizzle!

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com