|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is een geniale toevoeging, veel beter dan Waking the Cadaver. Wil je muilperen? |
|
en goedkoper! |
|
Ik niet. Alles beter dan grindcore. |
|
quote: True |
|
quote: Misschien is Rectal Smegma wel de vervanger van I Chaos, want die stond op de afterparty www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Nah! Boeiender |
|
De vervanger van I chaos is een andere band. Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
O. Wil je muilperen? |
|
Zeer benieuwd naar het tijdschema!! |
|
Gama bomb laat het ook afweten. [Dit bericht is gewijzigd door necrowizard op 04-08-2011 18:01] Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
Zou misschien nog ff heen gaan maar heb dan al een BBQ. |
|
Word 'em niet, heb dan een verjaardagfeest van m'n zus. |
|
Is er al een tijdschema bekend? Kan niks vinden op de site. see you at occultfest! |
|
Gaat het wel door dan? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zou wat zijn, als het nu weer afgelast wordt. |
|
“Due to some stupid skatebord stunts” heeft een van de gitaristen van de Ierse thrash band Gama Bomb zijn hand op meerdere plaatsen gebroken. En het gevolg is dus dat de heren de oversteek naar het Europese vasteland niet kunnen maken…: óók de show op Into The Grave is gecanceled.....van de site van into the grave |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: |
|
Ik ben benieuwd wie de vervanger is voor Gama Bomb. Er staat nog niks op de site. |
|
Net bevestigd: Karma to Burn! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Tijdschema 13.00 uur : Festivalterrein open 14.00 – 14.25 - Disintegrate 14.50 – 15.20 – I Chaos 15.45 – 16.15 – Debauchery 16.40 – 17.20 – Karma To Burn 17.45 – 18.30 – Mnemic 19.00 – 19.50 – Aborted 20.25 – 21.15 – In Solitude 21.50 – 23.00 - Devin Townsend |
|
quote:Jij komt toch nog wel? Karma to burn en In Solitude zijn nog best leuk, valt mij niks tegen dit. |
|
Hoe lang is het lopen naar het station toe vanaf het feestterrein? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |