![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe nee... tis een plein ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Ja, vind ik ook wel kut eigenlijk. Aan de andere kant kan ik mooi op tijd naar huis dan. ![]() |
|
quote: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Line-up rond! quote: ![]() |
|
Dus: Devin Townsend Project Aborted Mnemic In Solitude Debauchery Gama Bomb Waking The Cadaver Disintegrate Afterparty I Chaos Carceri Lijkt me het geld wel meer dan waard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja hoor, moeite best waard, wel aanwezig dus. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Debauchery ![]() Als k niet op Party San had gezeten was ik langs gekomen ![]() |
|
Ik twijfel, meer omdat ik die maand al drie keer naar Friesland moet. Dat gaat allemaal wel heel veel benzine kosten... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Dan blijf je toch een week, en ga je dan terug. Scheelt in de benzinekosten! ![]() |
|
Ben benieuwd wat mijn baas daarvan zou vinden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Poeh, 3 uur reizen met de trein vanaf Dordt ![]() ![]() |
|
de eerste band gaat al into the grave: Due to the cancellation of the BROTHERHOOD festival in Germany (was cancelled because the city of Essen didn't allow it), and a few other dates being disrupted due to that cancellation, WTC unfortunately have no other choice but to cancel our August European tour. ![]() |
|
Ik denk niet dat veel mensen het kut vinden dat WTC niet komt, Disintergrate is al een eetpauze. Wil je muilperen? ![]() |
|
Wel kut, even wachten wat ervoor in de plaats komt. ![]() |
|
Toch nog een zeer nette line up na al het commentaar hier op zware metalen!Line up is zeker al beter dan alle edities van occultfest bij elkaar! ![]() ![]() |
|
quote:De line-up zuigt behaarde drollen. Occultfest zuigt behaarde drollen. Maar naar Occultfest ben ik wel's geweest voor bands, dat kunnen we van dit fagfest nog niet zeggen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Mooi... Keihard afwezig dus. Hiervoor ga ik niet naar Leeuwarden. ![]() |
|
quote: dus je baas betaald je reiskosten niet? fijne baan/baas dan! co-operation not competition! ![]() |
|
quote: minimaal 5x teveel ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Waarschijnlijk aanwezig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Misschienmisschien... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Rectal Smegma is nog aan de line-up toegevoegd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |