|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe nee... tis een plein Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Ja, vind ik ook wel kut eigenlijk. Aan de andere kant kan ik mooi op tijd naar huis dan. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Line-up rond! quote: |
|
Dus: Devin Townsend Project Aborted Mnemic In Solitude Debauchery Gama Bomb Waking The Cadaver Disintegrate Afterparty I Chaos Carceri Lijkt me het geld wel meer dan waard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja hoor, moeite best waard, wel aanwezig dus. spelfout weggehaald... |
|
|
|
Debauchery Als k niet op Party San had gezeten was ik langs gekomen |
|
Ik twijfel, meer omdat ik die maand al drie keer naar Friesland moet. Dat gaat allemaal wel heel veel benzine kosten... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Dan blijf je toch een week, en ga je dan terug. Scheelt in de benzinekosten! |
|
Ben benieuwd wat mijn baas daarvan zou vinden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Poeh, 3 uur reizen met de trein vanaf Dordt |
|
de eerste band gaat al into the grave: Due to the cancellation of the BROTHERHOOD festival in Germany (was cancelled because the city of Essen didn't allow it), and a few other dates being disrupted due to that cancellation, WTC unfortunately have no other choice but to cancel our August European tour. |
|
Ik denk niet dat veel mensen het kut vinden dat WTC niet komt, Disintergrate is al een eetpauze. Wil je muilperen? |
|
Wel kut, even wachten wat ervoor in de plaats komt. |
|
Toch nog een zeer nette line up na al het commentaar hier op zware metalen!Line up is zeker al beter dan alle edities van occultfest bij elkaar! |
|
quote:De line-up zuigt behaarde drollen. Occultfest zuigt behaarde drollen. Maar naar Occultfest ben ik wel's geweest voor bands, dat kunnen we van dit fagfest nog niet zeggen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mooi... Keihard afwezig dus. Hiervoor ga ik niet naar Leeuwarden. |
|
quote: dus je baas betaald je reiskosten niet? fijne baan/baas dan! co-operation not competition! |
|
quote: minimaal 5x teveel co-operation not competition! |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Waarschijnlijk aanwezig! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Misschienmisschien... "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Rectal Smegma is nog aan de line-up toegevoegd. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |