IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 13/8 Into The Grave @ Leeuwarden Vorige pagina
the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 14-08-2011 21:48 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Was aangenaam verrast door het aantal bezoekers, toen wij smiddags kwamen was het al best druk. Veel bekenden, veel bier en zelfs de hele dag bijna droog, wat wil je nog meer. En schone wc's zijn ook erg fijn. Goede sfeer ook, relaxt. Hulde voor de organisatie. Vond Aborted super strak. En Devin Townsend is geniaal!

see you at occultfest!

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 15-08-2011 9:38 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

De duifjes scharrelen alweer...

10.10.1942 - 20.11.2011

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 15-08-2011 10:37 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Was ik even een portie sceptisch toen we richting het festival liepen, eenmaal bij het festival aangekomen was dat wel weggenomen. Tot mijn verbazing was er publiek! En best veel ook nog! Niks geen flop! Organisatie mag terugkijken op een geslaagde dag volgens mij. Op naar volgend jaar!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2011 10:44 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Absoluut, was gewoon gezellig, strak georganiseerd.

EN: Geen modderpoten!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2011 12:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 10:37 schreef Henke het volgende:
Was ik even een portie sceptisch toen we richting het festival liepen, eenmaal bij het festival aangekomen was dat wel weggenomen. Tot mijn verbazing was er publiek! En best veel ook nog! Niks geen flop! Organisatie mag terugkijken op een geslaagde dag volgens mij. Op naar volgend jaar!

Absoluut! En op dezelfde lokatie graag weer!

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-08-2011 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaa locatie is ideaal man, lekker dichtbij station, prima stek!

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-08-2011 18:46 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Bijna 2000 man. http://www.intothegrave.nl/into-the-grave-groot-succes/

quote:
Op 14 augustus 2011 7:57 schreef Blueprint het volgende:
Hoe kan Devin tegenvallen? Ik vind hem op cd weinig boeiend, maar hij staat toch bekend als een echte live-artiest, zoals ik zelf ook heb mogen ervaren.
Hij speelt gewoon wat met een tapeje mee. Dat valt mij dus tegen. En dan is de muziek ook al zo gay. Ik trok het heel slecht.

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 15-08-2011 18:56 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Devin Townsend en consorten zijn echt niet de enigen die live met geprogrammeerde clicktracks/laptops werken.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 16-08-2011 0:10 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2011 18:56 schreef innerlogicmarty het volgende:
Devin Townsend en consorten zijn echt niet de enigen die live met geprogrammeerde clicktracks/laptops werken.

Rammstein, Dimmu Borgir, Cradle of Filth, Within Temptation, Therion, Hollenthon, Deathstars, Tiamat, Anathema, en zelfs bands zoals Morbid Angel en Suffocation maken er (incidenteel) gebruik van.

[Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 16-08-2011 3:17]

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com