IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : 13/8 Into The Grave @ Leeuwarden Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2011 12:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 12:33 schreef verlepte theedoek het volgende:
Hoe lang is het lopen naar het station toe vanaf het feestterrein?

Klikkerdeklik

Te voet is de route wat korter.
Tot aan zwolle is te doen na afloop van de laatste band.
Verder naar beneden niet meer.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-08-2011 12:50]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 10-08-2011 12:49 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Kijk eens, toppie, dat moet goed te doen in een half uur.

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 10-08-2011 14:50 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Haha, ja dat met de auto doen is echt enorm om hoor. Lopend is het hooguit vijf minuten naar het station.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-08-2011 15:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Station is dronken nog 5 minuten lopen...

Helaas afwezig.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 10-08-2011 18:32 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2011 15:32 schreef Staalman het volgende:
Station is dronken nog 5 minuten lopen...

hehe inderdaad, prima te doen

quote:

Helaas afwezig.

Nou moe

Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 12-08-2011 23:17 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Zoals het er nu naar uitziet aanwezig, hoop wel dat het een beetje droog blijft (heb nog steeds zwarte cross trauma ha ha).

see you at occultfest!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 13-08-2011 7:25 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

Dan heb je pech. grote kans dat het, net als de afgelopen dagen, 's middags wel aardig zonnig is, maar dat het 's avonds vrij hard regent.

Maar ach, dou bist niet fan sâlt wel?

No meat is sweater

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-08-2011 7:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Veel plezier!

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 13-08-2011 8:02 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2011 7:25 schreef Infaustus het volgende:
Dan heb je pech. grote kans dat het, net als de afgelopen dagen, 's middags wel aardig zonnig is, maar dat het 's avonds vrij hard regent.

Maar ach, dou bist niet fan sâlt wel?

Neu, wiej bint van suker.....

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Renerot
Usericon van Renerot
Posted 13-08-2011 8:08 by Renerot Wijzig reactieProfiel van RenerotQuote dit berichthttp://www.stonehengefestival.nl

Vandaag ons even lekker misdragen in leeuwarden

attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 13-08-2011 20:14 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

Helaas doet slechts 1 webcam het, maar druk is 't zo te zien niet...

http://oldehovecam.tresoar.nl/

10.10.1942 - 20.11.2011

jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 14-08-2011 1:11 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Het was veel drukker dan ik verwacht had, de bands waren kut, maar het was wel gezellig.

Wil je muilperen?

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-08-2011 7:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Karma to Burn en In Solitude waren leuk. Aborted vond ik verrassend goed. Devin Townsend viel zwaar tegen. Volgend jaar maar weer.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 14-08-2011 7:57 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Hoe kan Devin tegenvallen? Ik vind hem op cd weinig boeiend, maar hij staat toch bekend als een echte live-artiest, zoals ik zelf ook heb mogen ervaren.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-08-2011 9:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En ja hoor, geweldig leuk opgezet festival, beregezellig en zeer zeer zeker voor herhaling vatbaar!

spelfout weggehaald...

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 14-08-2011 9:50 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Mooi festival, het was goed druk. Hoogtepunten waren toch wel JB vd Wal die het podium op kwam lopen bij Aborted toen de band al een kwartier bezig was. Vervolgens was hij nog een kwartier aan het aansluiten en uiteindelijk heeft hij 3 nummers meegedaan. Dat is een rockster opkomst waar W.Axl Rose jaloers op zou zijn.

Devin is altijd gaaf al haalt zijn solowerk het niet bij SYL(ook zijn solowerk natuurlijk) Of hij had een gigantische gitaar of hij is maar 1 m 60. Die 2 macrobiotische jongens van Wolves in the Throneroom waren zo mogelijk nog kleiner.

Mooi feestje, auto kon je onder het festival parkeren

Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 14-08-2011 10:34 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Wat een boefje, die JB

innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 14-08-2011 10:59 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Leuk festivalletje, zeker voor herhaling vatbaar. Karma To Burn mijn band van de dag. Aborted was ook erg goed, JB was gewoon te laat ivm reis vanuit Duitsland, maar zijn opkomst vond ik een van de leukere momenten van de dag. Devin Townsend vond ik ook erg goed. Disintegrate prima opener, I Chaos ook dik in orde, Debauchery was saai, Mnemic vooral erg degelijk maar niet meer dan dat. Veel bekenden, hilarische treinreis terug, waarbij Gurbe (Varanus) nog even door zo'n beetje de gehele treincoupe werd uitgezwaaid.

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-08-2011 11:07 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

T was enorm gezellig!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-08-2011 11:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Haha de treinreis was idd weer een voor de boeken

@Dirge:

spelfout weggehaald...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-08-2011 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was erg tof ja, eigenlijk amper bands bekeken behalve Karma to Burn.

Mooi feessie

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-08-2011 11:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2011 11:33 schreef Jenje het volgende:
Was erg tof ja, eigenlijk amper bands bekeken behalve Karma to Burn.

Mooi feessie

Hehe, nog effe met die gitarist staan ouwehoeren, sympathieke gast..

spelfout weggehaald...

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-08-2011 11:59 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Dat was wel mijn favoriet van de dag ook! Verder vond ik Aborted stiekem wel erg fijn om aan te horen, hoewel het geluid wel iets meer een brij was dan bij vorige bands. Moet trouwens zeggen dat het geluid voor (kleinere) festival begrippen enorm goed te pruimen was!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 14-08-2011 12:08 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2011 9:50 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Vervolgens was hij nog een kwartier aan het aansluiten en uiteindelijk

zeker niet! ik was binnen 2 min na dat ik uit de auto stapte klaar haha

Bizar dagje iig hehe

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Kaasdraad
Usericon van Kaasdraad
Posted 14-08-2011 19:42 by Kaasdraad (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van KaasdraadQuote dit bericht

Goed en gezellig festival! Karma to burn, Aborted, In Solitude en HevyDevy speelden de ballen uit mijn broek.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com