|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Klikkerdeklik Te voet is de route wat korter. Tot aan zwolle is te doen na afloop van de laatste band. Verder naar beneden niet meer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 10-08-2011 12:50] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kijk eens, toppie, dat moet goed te doen in een half uur. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Haha, ja dat met de auto doen is echt enorm om hoor. Lopend is het hooguit vijf minuten naar het station. |
|
Station is dronken nog 5 minuten lopen... Helaas afwezig. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Zoals het er nu naar uitziet aanwezig, hoop wel dat het een beetje droog blijft (heb nog steeds zwarte cross trauma ha ha). see you at occultfest! |
|
Dan heb je pech. grote kans dat het, net als de afgelopen dagen, 's middags wel aardig zonnig is, maar dat het 's avonds vrij hard regent. Maar ach, dou bist niet fan sâlt wel? No meat is sweater |
|
Veel plezier! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Neu, wiej bint van suker..... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vandaag ons even lekker misdragen in leeuwarden |
|
10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Het was veel drukker dan ik verwacht had, de bands waren kut, maar het was wel gezellig. Wil je muilperen? |
|
Karma to Burn en In Solitude waren leuk. Aborted vond ik verrassend goed. Devin Townsend viel zwaar tegen. Volgend jaar maar weer. |
|
Hoe kan Devin tegenvallen? Ik vind hem op cd weinig boeiend, maar hij staat toch bekend als een echte live-artiest, zoals ik zelf ook heb mogen ervaren. |
|
En ja hoor, geweldig leuk opgezet festival, beregezellig en zeer zeer zeker voor herhaling vatbaar! spelfout weggehaald... |
|
Mooi festival, het was goed druk. Hoogtepunten waren toch wel JB vd Wal die het podium op kwam lopen bij Aborted toen de band al een kwartier bezig was. Vervolgens was hij nog een kwartier aan het aansluiten en uiteindelijk heeft hij 3 nummers meegedaan. Dat is een rockster opkomst waar W.Axl Rose jaloers op zou zijn. Devin is altijd gaaf al haalt zijn solowerk het niet bij SYL(ook zijn solowerk natuurlijk) Of hij had een gigantische gitaar of hij is maar 1 m 60. Die 2 macrobiotische jongens van Wolves in the Throneroom waren zo mogelijk nog kleiner. Mooi feestje, auto kon je onder het festival parkeren |
|
Wat een boefje, die JB |
|
Leuk festivalletje, zeker voor herhaling vatbaar. Karma To Burn mijn band van de dag. Aborted was ook erg goed, JB was gewoon te laat ivm reis vanuit Duitsland, maar zijn opkomst vond ik een van de leukere momenten van de dag. Devin Townsend vond ik ook erg goed. Disintegrate prima opener, I Chaos ook dik in orde, Debauchery was saai, Mnemic vooral erg degelijk maar niet meer dan dat. Veel bekenden, hilarische treinreis terug, waarbij Gurbe (Varanus) nog even door zo'n beetje de gehele treincoupe werd uitgezwaaid. |
|
T was enorm gezellig! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Haha de treinreis was idd weer een voor de boeken @Dirge: spelfout weggehaald... |
|
Was erg tof ja, eigenlijk amper bands bekeken behalve Karma to Burn. Mooi feessie |
|
quote: Hehe, nog effe met die gitarist staan ouwehoeren, sympathieke gast.. spelfout weggehaald... |
|
Dat was wel mijn favoriet van de dag ook! Verder vond ik Aborted stiekem wel erg fijn om aan te horen, hoewel het geluid wel iets meer een brij was dan bij vorige bands. Moet trouwens zeggen dat het geluid voor (kleinere) festival begrippen enorm goed te pruimen was! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: zeker niet! ik was binnen 2 min na dat ik uit de auto stapte klaar haha Bizar dagje iig hehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Goed en gezellig festival! Karma to burn, Aborted, In Solitude en HevyDevy speelden de ballen uit mijn broek. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |