|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, Absu zou vet zijn! spelfout weggehaald... |
|
Als Absu komt, is het echt de enige reden om hier nog naar toe te gaan. Tot nu toe staat er niets wat mij er toe beweegt om die kant op te komen. |
|
Gama Bomb niks voor jou? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ik ken het niet... |
|
Compacte, strakke power-thrash: http://www.myspace.com/gamabomb [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 07-07-2011 13:33] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Bier? |
|
Und gemutlichkeit Afterparty in De Gloppe wordt sowieso gaaf, ongeacht wat er speelt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Sorry, maar voor en gezelligheid ga ik echt niet helemaal naar Friesland, als ik het stukken dichterbij kan vinden. Ik wacht dus nog even de laatste bands af... |
|
Jij zit dan toch sowieso ook op Party San Erwin? |
|
quote: Ga eens wat minder drinken man Je WEET waarom ik daar niet ben, verdomme EDIT: Dit is overigens niet kwaad tegen jou bedoeld, maar baal gewoon nog steeds om de reden waarom ik nu ineens dit jaar niet zo vakantie kan krijgen als altijd... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 07-07-2011 20:59] |
|
Hmm, krijgen we misschien toch nog een interessante line-up. Dan misschien toch maar even komen kijken. No meat is sweater |
|
quote: Leve het voorbehoud! |
|
Godver! Devin townsend staat op Into the grave. Waarom laten ze zoiets ook tegelijk vallen met psoa |
|
Nou, goed idee: Alle bands van PSOA hierheen halen en dan mag PSOA deze zooi van Into The Grave wel hebben. Probleem opgelost |
|
quote: Komt mij wel beter uit met de entreeprijs. |
|
Tot aan het graf naar Into The Grave Metalfestival Into The Grave, verkoopt aandelen. Voor het mooie bedrag van €666,- ben je met 9 vrienden levenslang verzekerd van entree voor het festival. Uniek aan Into The Grave is dat het wordt gehouden op het Oldehoofsterkerkhof in Leeuwarden. Het festival vindt dit jaar op 13 augustus plaats, kaarten zijn nog te koop via de website van Into The Grave. Een 'normaal' kaartje kost 6,66 euro. Bron: festivalinfo.nl |
|
quote: Als het volgend jaar nog doorgaat [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 08-07-2011 17:24] |
|
Aandelen kopen is altijd een beetje gokken toch? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
En met 10 man is het zo gek nog niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Zo'n vaart zal het niet direct lopen denk ik. Als er veel aandelen worden verkocht kan de organisatie van dit festival (dat al redelijk goed georganiseerd is) een extra stabiliserende factor bij de gemeente inbrengen. Als ik de voorzichtige opzet van dit alles zo zie en de manier van organisatie verwacht ik niet dat dit festival binnen 5 jaar zal ophouden. Enkel als er nauwelijks bezoekers komen opdagen uiteraard.... |
|
DTP!!! Jeuj! Ok, dikke prima Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Pem heen? |
|
quote: Is wel de bedoeling ja! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Gezellie |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |