|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Toch vind ik YD live ook erg lafjes. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Laatste keer toen ik ze zag deden ze on a broken record wel. Dat was ergens in maart. Heb ze met hun 1000 enter shikari tours niet gezien, weet niet of ze een setlist hebben veranderd. Check anders setlist.fm Wel opmerkelijk dat YD vaak kleine tours headlinet ,zouden meer bands moeten doen ipv mee te doen aan de nsd!tours, of rebellion ,of persistence, of hell on earth. Vorige keer namen ze stick to your guns mee, en break even en letlive. Nu nemen ze weer een moshband (relatief) mee als in TUI en twee softere bands in de gestalte van man overboard en basement. Ik kan dat zeer goed apprecieren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik weet niet hoe het komt, maar ik ga de laatste tijd hard op Youth of Today. Dat kwartje begint langzaam maar zeker te vallen. Het wordt ook tijd dat ik bij Minor Threat wat verder geraak dan de geniale s/t-EP. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat wordt alleen maar beter. |
|
Oldschoolhardcorepunk is overrated! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deze stond ook al in het NP topic maar mag hier ook geplaatst worden, wat gaaf dat dít Joy Division was voordat 't Joy Division heette.... rauwe punk met zware bass... genieten! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik had het net al geluisterd in het np,het doet mij niet zoveel. Het is een beetje tam. En toen wist ik nog niet dat dit pre joy division was. edit: Want dan had ik het niet eens geluisterd. En dat is dan wel weer positief want in het joy division licht bekeken valt dit mij best mee. Maar er is beter, véél beter. edit2: zelfde zanger ook? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 16-02-2012 1:28] |
|
Tam? Voor 1978 verre van tam! Volgens mij zelfde zanger (Ian) zover ik dat nu heb opgezocht.. kom iig geen andere info tegen [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 16-02-2012 1:32] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
|
|
De split van Incendiary & Xibalba... Die laatste moet trouwens de bruutste hardcoreband ooit zijn. En dan echt 'bruut' in de zin van 'bruut'. Niet alleen lomp, maar ook donker, zwaar en bloedagressief. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Yup, dat is Ian, dat nummer staat ook op een Warsaw bootleg (An ideal for killing) welke ik hier heb liggen (staat er 2 maal op zelfs). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Voor mij het perfecte intro voor wat betreft een hardcore nummer. Fucking veel emotie en energie. Godenband! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik voel het niet I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
*verbazing* Check die EP ff man, dat kwartje ga je voelen! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:+1 Drumgeluid verpest alles. |
|
Dat snap ik enigzins, iets te netjes allemaal. Ik heb de EP nu een paar dagen geluisterd in de auto en bevalt me aardig. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hah, dat verklaard. quote: |
|
Zo, tijd voor pretpunkskawhatever. Sinds een paar dagen weer Suicide Machines her-ontdekt.. Destruction by Definition is toch wel mijn favoriete punkplaat ever! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
hoe meer ik deze luister hoe beter hij wordt nice [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-03-2012 21:26] signature |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ben, wat vond jij van dat Witness ding jij ook deze mening? http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=21277 signature |
|
Goeie review. Vette muziek trouwens, daar ga ik meer van opsnorren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
eu.. nuja, ik vind hem goed, zit in de revmachine. Ik ga hem alleen een 80 geven en geen 20. Lekkere metalsound doet het hem wel signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |