|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Heb ik nog een poster van. Tech 9, Violation Of Trust en Hard Resistance. De zanger van Hard Resistance kreeg een hele rode kop. Klein mannetje is het ook. |
|
Blijkbaar hebben ze vorig jaar een nieuw album uitgebracht? Wist niet eens dat ze nog bestonden. Was voor mij een van de eerste Hardcore bands waarmee ik in aanraking kwam (Engine of hate album) naast Merauder. Best vet! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
We hebben het er hier in dezer topic nog wel over gehad. Ze zijn sinds een tijdje weer bezig ja. 20 april spelen ze in Kielhool. |
|
Kiehool, erg leuk zolderkamertje zaaltje.. maar niet te doen met OV. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Het is maar 17 kilometer, pak gewoon de fiets man. |
|
quote: Ik kreeg altijd het gevoel dat ze heel hard 'underprivileged' paupers acteerden, maar dat het eigenlijk best wel meeviel. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Hoe beviel More Than Life, bokkie? Van Hard Resistance had ik nog geen muziek gehoord, maar zo heel goed vind ik het blijkbaar niet. Beetje dertien-in-een-dozijn. Die nieuwe track is ook iets beter dan de oudere. Pim heeft trouwens gelijk als hij zegt dat er weinig hardcorebands (die meer dan drie albums uit hebben gebracht) zijn die enkel goede platen gemaakt hebben. Terror misschien, al is The Damned the Shamed een pak minder. Madball is wel consistent, maar de platen tussen Look My Way en Empire zijn vrij saai. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Slecht. Zang is te gay. |
|
Loser... Die riffs van dat eerste nummer. Zo goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Make Do And Mend gister in Eindhoven, skon fiske, wat een coole band is dit Broken Teeth volgende week eens zien op Northcote, gaat hard worden ondanks de hoeveelheid faggots die er hoogstwaarschijnlijk rond gaan lopen! |
|
Misschien al gepost. Te gekke band, vooral live! |
|
quote: In Dordt? |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Helaas was ik daar afwezig quote: En hier helaas ook Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wat een classic is dat toch. Waarschijnlijk mijn favoriete hardcore-album ooit gemaakt. Waarschijnlijk mijn favoriete album tout court, mochten Illmatic en The Chronic niet bestaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Van de debuut plaat van Coilguns. wouter023 |
|
Waarom wil die plaat niet leaken? Ik wacht er al even op. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Even hier zetten: quote: Vind ik toch wat minder dan The Age of Quarrel. Daar klinkt het net iets vetter. quote: Daarom zul je nooit een goede smaak hebben, Pim. Al is bijna alles na TAoQ best kut. quote: Dat doet mij eraan denken dat Purgatory Records geen degelijke site lijkt te hebben. Heb je enig idee waar ik een complete lijst met bands/releases van hen kan vinden? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Jouw smaak boeit me vrij weinig, Ben. quote: Nee, weet ik niet. Vrij jammerlijke bigcartel enzo. Die oude platen van Brutality Will Prevail zijn trouwens verre van speciaal. Ordinaire moshcore en vlakke paupervocalen, al het onderscheidende (sfeer gemaakt door een mix van die sludgeriffs en hardcore-attitude en die supervette vocals) van die band weg. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
The Age of Quarrel, nur hits |
|
+veel. quote: Nah man, op South Wales Kings is dat sfeertje al te horen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik neem bij deze mijn woorden terug over AYS. Die nieuwe EP is echt vet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Die vind ik veel te netjes en waar is die moker bassound gebleven? |
|
Geef mij dan toch maar de cleaner klinkende gitaarriffs. Ik ben een watje, dat weetje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |