|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
goddamn, die nieuwe The Resistance is suuuuupervet signature |
|
nieuwe Nasty shit signature |
|
waarom zoveel toughguy zooi in dit topic en zo weinig van de goede, leuke (hardcore) punk? http://youtu.be/gvo4ZMtrf1M (en hoe krijg je dat je het youtube filmpje in het topic kan bekijken?) |
|
Uit de Help: quote: Geen spaties tussen de [] gebruiken. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-05-2013 2:53] |
|
quote: Zeg ik toch net, knul. Godverdomme knakenharde EP (Bury Your Blame), deze. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sorry, ik ben traag. Enigzins een TUI-feel. |
|
quote: Gewoon lekker. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die nieuwe Nasty is echt wel de guilty pleasure van het jaar. En ik kijk echt uit naar de nieuwe Soul Search, die EP van enkele maanden geleden was erg goed. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Gewoon schofterig harde mosh, niks meer en niks minder. Staat garant voor een bloedbad Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Leuk in een zaal van 8 vierkante meter. Gooi er nog een portie Duitsers bij en het wordt al helemaal een spektakel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Trainingsbroek en Maxjes aan en de HOOGTE in Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hardcore plaat van het jaar tot nu toe! |
|
Godver, dat klinkt heel erg goed! Even die plaat digitaal opzoeken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Laatst nog in Winston gezien, prima band idd! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:http://nomorality.bandcamp.com/ Ken jij Minority Unit, BenKnuckles? Lui van Soul Search. Trash talk maar dan wel leuk. |
|
quote: Vind je oude Trash Talk ook niets dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Niet supergeweldig of zo nee, er mist iets voor mij. Misschien moet ik het eens live zien. |
|
quote: Hm, Ceremony anders? Bracewar? quote: Zou kunnen, al vraag ik me af hoe ze live zijn sinds ze veel hiphopshows meedraaien met Odd Future. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Eens checken. Bracewar zag ik al ergens voorbijvliegen. quote:Veel yo's misschien. |
|
Minority Unit heb ik toevallig enkele dagen geleden binnengeladen op m'n pc, ik ga het eens draaien van zodra ik eraan toe geraak! Momenteel weer veel te hard in een Trapped Under Ice-bui. En ik begin No Regrets van No Turning Back ook heel goed te trekken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Pim snapt er niets van in het NP-topic. Dat Minority Unit is best vet (ook al zijn er veel betere bands te vinden), het heeft een heel dikke Down to Nothing-vibe, maar dan met wat extra snelheid. Alsof je alle powerviolence uit oude Trash Talk zou halen en die zou vervangen door youth crew. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |