|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik vind jou live beter. Maar dat weet je. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: He bah, nu-metal. |
|
quote: Goed te doen,coole 90's vibe. |
|
Deze heb ik onlangs gratis gedownload en is ondertussen m'n favoriete runningtune gewoorden. Veruit een van de beste ontdekkingen van 2012 http://www.youtube.com/watch?v=S6Mzd_8oq7k |
|
Plaat komt in feite pas in februari uit, dus nomineer hem maar voor de 2013-jaarlijst. Ik weet nog niet echt wat ik ervan moet vinden, maar ik draai het wel geregeld. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ben probeer die coilguns/never void split eens. En uiteraard de nieuwe Fistula! wouter023 |
|
Ah juist, daar ben ik benieuwd naar! Coilguns heeft mij destijds enorm weten te overtuigen, maar ik heb echt nood aan wat meer dan enkel die drie tracks. http://www.zwaremetalen.com/recensie/20844/Coilguns-Kunz-Split.html I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Coilguns wist mij ook te overtuigen op deze split. Hij staat nog op de voorpagina. Alleen wel vreemd dat ik tegenwoordig ook al hardcore en crustpunk moet reviewen. [Dit bericht is gewijzigd door wouter023 op 23-12-2012 11:44] wouter023 |
|
Zie het als sludge die vier keer zo snel is, en het wordt al meer je vakgebied Ik begin trouwens dat typische tough guy hardcore-geluid te missen. Lionheart en Thick As Blood kwamen er wel nog mee weg dit jaar, maar waren ook niet zo briljant. Het lijkt de laatste tijd een hype om zo donker, crusty en metal mogelijk te klinken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat vind ik dan weer niet zo erg. Het is juist altijd dat tough guy gedrag wat me tegenstaat. Was dan lekker rapper geworden. wouter023 |
|
Hardcorebands moeten weer echte breakdowns leren spelen. Maar die nieuwe lichting/stijl is ook best goed, hoor. Zitten heel veel goede bands in. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 23-12-2012 12:04] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Herbivore is de ontdekking van 2012,niet de favoriete plaat Qua tough guy stuff blaast de nieuwe Crawlspace alles weg. Het is niet echt hardcore,niet echt deathmetal maar gewoon hard en heel agressief. http://www.reverbnation.com/c./poni/156295085 |
|
Crawlspace is een van mijn favoriete live-bands, dus die nieuwe heb ik er ook al heel veel doorgeknald. Moddervette plaat, maar ik mis op plaat toch echt die brutaliteit die het live ook heeft. Destroy It All is wel het beste nummer dat ze ooit gemaakt hebben I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
quote: deze man spreekt waarheid. |
|
Epic topic. 2') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Breakdowns zijn er al van de jaren 80,get over it. |
|
Ik denk dat No Zodiac de nieuwe hype gaat worden. 7 billion people,7 billion too fucking many. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Z4AgLEUwCqo |
|
Ik ben ook heel erg benieuwd naar die plaat, maar ik vrees wat voor een Xibalba-rip off. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Godverdomme, zanger van Brutality Will Prevail stopt er mee. Die gozer maakte die band echt voor mij. Eén van de coolste en hardste bands uit de UK-scene. Echt een doodzonde. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Had het ook al vernomen vandaag, echt zonde. BWP draaide vooral rond hem, heel jammer dat hij er nu mee gestopt is. Ben benieuwd naar hoe het in de toekomst zal klinken, maar ik voorspel een dertien in een dozijn tough guy-plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zelf zijn ze erg blij met de nieuwe zangert, ik ben benieuwd idd. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Het zou nogal vreemd zijn mochten ze er niet blij om zijn, niet? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |