|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ook geen twitter, maar wel google en er zijn blogs. Ik vind hem ook lekker. |
|
Syked voor die nieuwe TUI, jammer dat die vocalen een beetje veranderd zijn! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat komt waarschijnlijk door de valpartij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
They're back! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Fokking helden! Die split met Wavves was ook al zo sterk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niet gehoord die split! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Iets met muziek die goedgekeurd wordt door een banaan. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 17-09-2011 11:27] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Meer lui die dit waarderen? |
|
Jup Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hier nog een. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ze hebben ook een supertoffe documentaire die echt de moeite waard is. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Nieuw talent: Buck Williams. Grote kans dat de band niet verder geraakt dan de staat waarin ze wonen, maar ik kan hun muziek zeker aanraden aan iedereen die geen genoeg kan krijgen van Casey Jones of xBishopx. Hun demo is hier gratis te downloaden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Klinkt niet gek, nee. quote: |
|
Fans van Infest hier? De Amerikaanse powerviolence-band dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jazeker, maar toch blijft die band altijd een beetje aan me knagen. Infest heeft nooit lekker in m'n maag gelegen. Deze shit heb ik net ontdenkt: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oja, dat album heb ik. Vette shit. ALs je Reprisal vet vindt, zijn Undying en Arkangel ook wel wat voor je: [Dit bericht is gewijzigd door Cees_Masterkiller op 22-09-2011 16:50] A metalheart is hard to tear apart |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cees_Masterkiller op 22-09-2011 16:49] A metalheart is hard to tear apart |
|
Ze zijn zeker wat voor mij, vandaar dat ze ook al enige tijd op mijn muziekspeler ronddraaien Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hier nog wat Old school hardcore punk |
|
quote:Ken je deze website: http://xstuckinthepastx.blogspot.com/ ? Toffe blog over 90s hardcore. Veel interviews en downloads van dingen die al lang niet meer te krijgen zijn en nieuws ook nog. En check deze compilatie: http://xstuckinthepastx.blogspot.com/2011/09/casa-de-diversion-vol-2.html Eigenlijk wel een tip voor iedereen hier. |
|
Co-sign. Die Vegan Bible is ook erg handig. Daar kan ik nog veel dingen uit ontdekken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Waar gaat het over? |
|
Die 8GB download vol met oude metalcore, ook van Stuck in the Past (dacht ik). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |