|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Oei! Scenepoints -6,66 Wat dan wel? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op dit moment veel death. Cryptopsy, Dying Fetus, een snufje Obituary en uiteraard de deathcore klassiekers. Benieuwd naar de boetes binnenkort Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Whehehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zanger van Breaking Point neemt overigens over. Ik wil ooit nog eens een Purgatory Records truitje bemachtigen. Bij deze wil ik melden dat ik Count Steel van m'n facebook verwijderd heb. Geen hardcore, slappe lul. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
TRUI TILL I DIEEEEEEEEEEEEEE Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
2012-lijst: 1. Being As An Ocean - Dear G-d 2. Brightside - Lovers 3. Hardside - Time Is Punishment 4. Expire - Pendulum Swings 5. Trash Talk - 119 6. Skin Like Iron & Nails Split 7. Brutality Will Prevail - Scatter the Ashes 8. Black Breath - Sentenced to Life 9. Early Graves - Red Horse 10. No Turning Back - No Regrets Net geen plek voor Lionheart en Thick As Blood. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
zijn er nog hardcore bands die nummer smaken in deze stijl (dus geen emoscremo, breakdown, rap,though guy deathmetal beinvloede moderne postmeuk). Ik zou u zeer dankbaar zijn voor goede tips... |
|
Welke stijl precies? edit: O, dat noemen we geen hardcore meer, even met je tijd meegaan. Primate http://www.primategrind.com/ [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 31-12-2012 10:27] |
|
quote: serieus, hoe heet dat dat? bedankt voor de tip in ieder geval! |
|
Nog even over Brutality Will Prevail, het ziet er naar uit dat het niet zo'n amicabele split is als je dit leest: http://www.rock-metal-punk.org/nieuws/brutality-will-prevail-wisstelt-frontman Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Bracewar - Juggernaut Ceremony - Ruined en Violence Violence Coke Bust - Degradation Extortion Swamp Thing - The Youth Is Sick Trash Talk - Walking Disease en Plagues Zoiets? In die stijl zijn er nog een hoop bands te vinden. De laatste jaren lijkt het de trend te zijn om weer 80's te spelen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bedankt voor de tips Ben. (kies maar). Ik ga ze allemaal uitsjekken. Thrash talk vind ik in ieder geval erg goed!!! |
|
Circle Takes The Square heeft laatst een album uitgebracht. Erg de moeite waard. |
|
quote: Dan kun je met de rest normaal gezien ook wat. Al is Trash Talk de beste uit het rijtje I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nieuw nummer van Reign Supreme. Ben niet echt omvergeblazen, maar die laatste break en build-up is erg vet gedaan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: was dat geen heruitgave? signature |
|
quote: Neen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
http://www.impericon.com/en/your-demise-karma-download/ Baggerclip, maar eigenlijk best een vet nummer! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Luister de laatste tijd weer veel Broken Teeth. Een van de hardste bands in het genre op dit moment. In mei staan ze in NL. |
|
quote: Waar/wanneer dan precies? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
|
|
Godver, daar sta ik al op attending Ik dacht al dat ik de band ging zien en er gingen belletjes rinkelen, maar toen zag ik niks op last.fm-events. Hard syked voor die show. Heel veel zin in Expire, Desolated, Cornered, Broken Teeth en Redemption Denied. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hier kom ik ook wel ff gluren denk ik Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |