|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:7" ja. Vet nummer. |
|
quote: Jatoch. Knakenhard dit. Eroded By The Breeze is echt keihard ondergewaardeerd door de wereld. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 27-02-2013 22:30] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat AYS-nummer is niet slecht, maar ik ben er nu ook niet echt gek van. Daarvoor klinkt het toch iets te doorsnee. 18 Miles is overigens wel erg vet! Absoluut niet origineel (The Ghost Inside overal), maar wel met heel lekkere tracks. Is het live wat de moeite? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Naast BWP en TUI de hardste hardcore-bands in de scene, mattie! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Afgelopen donderdag hing het volk aan de lampen en sprongen ze van de bar, fucking GEWELDIG! Ze speelden ook wat nummers van hun EP, Lessons. Dat is, zoals eerder vermeld, wat los zand maar daar zitten schofterige breakdowns in. Dus alles ging kapot en iedereen deed mee Ondergetekende ondernam sinds jaren weer eens een stagedive en met mij gingen er 16 man om Dan weet jij wel wat voor avond het was hehe. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vegankiddycoreavond? |
|
quote: xIkWeetHetNietx Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha nee man. Iedereen was lam Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Kom maar eens keer slopen dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Strike bij die stagedive Met je shirt van Grave Maker aan dan? Klinkt overigens precies zoals een hardcore show hoort te zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Volgende keer jij bij Terror dan ook mee, ipv met de iPhone in de hand? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Haha. Als jij je net zo gevoeld had als ik toen, stond je naast me. Maar prima hoor, ik vlieg graag een keer een rondje met je mee Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Volgende keer 18 miles in de Winston ben ik er bij! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dit was idd een klassiekert(je). Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Gezellig! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kvelertak? Ban voor iedereen die uit dat lijstje kiest voor Suicidal Tendencies of D.R.I.. En ban voor iedereen die alleen Hatebreed uit dat lijstje kent. Het wordt hoog tijd dat deze scene eens weer wat elitair wordt. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 28-02-2013 0:57] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kwelerfak. |
|
Jullie zouden zelfs nog liever op Converge stemmen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maar waarom staat Direct er dan ook niet tussen? |
|
Converge zou op 2 komen, denk ik. Black Flag, Converge, Agnostic Front, Hatebreed, Cro-Mags, Misfits, Madball, Sick of It All, Bad Brains, Dead Kennedys, Kvelertak, Refused, D.R.I., Suicidal Tendencies. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Black Flag op 1? Relativeer je eigen kortetermijn-hype even Converge, Madball, Sick Of It All, Hatebreed, Refused, Agnostic Front en daarna heb ik niet echt een strikte voorkeur. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Mooi dat ik niet de enige ben die Suicidal zwaar kut vind. Met zijn kippendansjes. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |