IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Mensenvrees? Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2002 16:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

een vriendin van me heeft dat ook maar dat heeft enigszins te maken met een verleden in het (inmiddels uit elkaar gevallen) gezin... nu leeft ze in een caravan bij een paardenpension afgezonderd van de wereld (behalve school en mij dan)

ze houdt ook totaal niet van drukte om der heen en zoals zij zich heeft teruggetrokken, is best fijn eigelijk, tis echt heeerlijk rustig daar...

ben eigenlijk één van der weinige contacten naast school...


Je moeder.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 30-09-2002 16:12 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Bedankt voor de reacties. Is overigens niet zo dat ik me er erg druk over maak. Ik zit er ook niet echt mee, maar liep al een tijd met deze gedachten rond. Verbaas me er eigenlijk over dat er nog zo veel mensen zijn die dit (in mindere mate) herkennen.



Op je knie en pijp voor genade!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-09-2002 16:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

iedereen voelt zich wel eens niet op zn gemak... de een wat meer dan de ander dan maar toch, tis niet levensbedreigend


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 30-09-2002 16:14 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

IK heb er ook wel last van, vooral bij bijvoorbeeld winkelen in een drukke winkelstraat, of bij boodschappen doen in een grootwarenhuis, ik denk dat ik daar nog es compleet hysterisch ga worden ooit... als er iemand met zn karretje tegen het mijne rijdt, of nog erger, tegen mn hiel ofzo, want ik kan er echt niet tegen dat mensen me aanraken ... wel dan sta ik echt op het punt van ontploffen, ik zou het wel niet echt als mensenvrees omschrijven, eerder als mensenhaat ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 30-09-2002 17:19]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-09-2002 17:03 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ik vermijd zelf ook liever plekken met veel mensen.
Zit liever lekker op een eiland of een natuurgebied, of gewoon op me kamer.

Als ik tegenwoordig op school loop heb ik wel is zin om iedereen weg te beuken.

Vandaag deed ik het ook een keer omdat zo een populaire koter zo leuk tegen me tas aankwam. Stink ettertjes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-09-2002 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is dit niet de definitie van metalhead ? Hekel aan mensen?

Ik vrees niet voor andere mensen, heb er wel een enorme hekel aan.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-09-2002 17:16 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Ik ben net hetzelfde Juronymous,...
Het is eigenlijk meer een soort mysanthropie bij mij denk ik,...
En als ik wel dronken ben , dan heb ik er geen last van,vreemd?


true disco chick


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2002 17:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Heel vreemd .


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-09-2002 17:44 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 17:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Heel vreemd .

Niet zo sarcastisch joh


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 30-09-2002 17:49 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach sommige mensen moeten nog dingen leren.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-09-2002 17:58 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 17:49 schreef wladimir het volgende:
ach sommige mensen moeten nog dingen leren.
zoals?


true disco chick


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-09-2002 17:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, zoals dat iedereen makkelijk lult en mensenvrees kwijtraakt als hij of zij dronken is .

*edit* want, jongens en meisjes en kijkertjes thuis, alcohol neemt remmingen weg! Jawel.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 30-09-2002 18:00]


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 30-09-2002 18:06 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 17:59 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, zoals dat iedereen makkelijk lult en mensenvrees kwijtraakt als hij of zij dronken is .

*edit* want, jongens en meisjes en kijkertjes thuis, alcohol neemt remmingen weg! Jawel.
CONCLUSIE:zij die aan mensenvrees lijden moeten Nu een tje pakken en maar


true disco chick


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 30-09-2002 18:11 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Zit allemaal tussen je oren...



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 30-09-2002 19:01 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Drukte is idd argh vervelend, op straat op idd zo'n klotemarkt waar ik altijd harder wil dan alle anderen blijkbaar. (Dit leidt bij mij echt tot agressies vooral als mensen massaal stil gaan staan). Ook op school als iedereen na pauze massaal de trap op moet, dat vind ik strontvervelend. Om maar niet te beginnen over die drukke feestjes.

Ik ga het liefste ook niet met heel veel mensen om. Ik heb het liefste gewoon 1 a 2 goede vrienden want in grote groepen heb ik nooit zoveel in te brengen. Dan zeg ik ook weinig meer om 1 of andere reden.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 30-09-2002 19:03 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik kan dus juist niet tegen om alleen te zijn. Maar dat heeft weer met mijn angststoornis te maken.
Ik zou als ik jou was hier wel serieus mee omgaan. Zoek eens informatie op of ga naar de huisarts. Dit soort dingen kunnen makkelijk verergeren en dat lijkt me niet handig om niet meer op straat te durven komen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 30-09-2002 19:22 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik heb het zelfde probleem aleen op een andere manier

ik stotter namelijk en daarom onweik ik altijd mensen of BV. in de klas praat ik nooit echt geen woord
hier in almere heb ik ook niet echt vrienden me echte vrienden zitten in bussum en hilversum en die zie ik maar 1 keer in de 2 weken voor de rest in almere zit ik aleen thuis en idd zoals jij zei het bevalt me wel
ik hou ook totaal niet van drukte of veel mensen. met een groepje van 3/4 is perfect voor mij
maja ik denk wel dat t mensen vrees is
meschien moet je zo'n test laten doen bij de dokter...
( ik ben ook totaal niet bang voor mensen
meestel begin ik te vloeken als ik in een drukke straat plein loop dan word ik meestal boos en begin ruzie te zoeken..


[Dit bericht is gewijzigd door Count op 30-09-2002 19:27]


fear me! why?..just do it!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 01-10-2002 7:49 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Wederom bedankt voor de reacties. Gelukkig wordt er serieus op in gegaan. Weet trouwens ook niet of het echt vrees is. Erger me inderdaad meer aan anderen als ze me in de weg lopen. Maar hou gewoon niet van grote hoeveelheden mensen. Zoals ik het nu zie, zien jullie het niet als mensenvrees.
Veel mensen geven de tip om eens hulp te zoeken in een meer professionele sfeer, maar dat doe ik niet. Ben net van al dat soort gezeur afgestapt en daar begin ik niet meer aan.

PS: Dronken ben ik nog nooit geweest (drink nauwlijks alcohol), dus misschien is dat een optie? Niet dus, want dan zou ik constant met een bezopen kop rond moeten lopen.

[Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 01-10-2002 7:51]


Op je knie en pijp voor genade!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-10-2002 10:35 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

bang ben ik niet, ik heb gewoon er gewoon een hekel aan om in grote massa's mensen te lopen, aangezien iedereen denkt dat ik degene ben die voor ze opzij zal gaan (wat nogallis een calculatiefout is aangezien ik de eerste persoon die mij omver kan duwen nog moet ontmoeten ) als ik me discman aanheb is dit probleem trouwens een stuk minder, maar dan loop iedereen me weer zo gek aan te gapen, en de opmerkingen die ik van winkelpersoneel krijg...helemaal irritant


My madness, my sadness


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 01-10-2002 11:19 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Vroeger was ik enorm bang om me in een grote massa te begeven,maar dat is tegenwoordig wel een pak minder!Al heb ik er af en toe last van wanneer ik aangestaard wordt wegens mijn kledij(zie kleding voor headbangers-topic als je écht wil weten wat ik draag )
Misschien doen alsof ze er niet zijn???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 12:42 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2002 18:11 schreef Kramy het volgende:
Zit allemaal tussen je oren...
Niet helemaal, je kan er wel degelijk aanleg voor hebben.

Verder is dat wat hier omschreven wordt als 'mensenvrees' niet iets om je vreselijk zorgen over moet maken, maar als symptomen daadwerkelijk verergeren is het wel zaak het in de gaten te houden (het kan overigens ook heel plotseling komen opzetten).

Ik ken zelf een aantal mensen bij wie het stukje bij beetje steeds erger werd en dan is de weg terug natuurlijk een stuk langer en zwaarder (en duurder). Je moet voorkomen dat het uiteindelijk uitmondt in een sociale fobie, pleinvrees of erger.

Het is ook erg vervelend dat een dergelijk probleem eigenlijk nauwelijks bekend is onder de grote massa. Daardoor wordt het niet begrepen en/of geaccepteerd. Dat komt het genezingsproces (als het eenmaal zo ver is dat dat vereist is) ook weer niet ten goede. En in veel gevallen is bij artsen ook niet bekend wat er aan gedaan kan worden. Jammer, erg jammer.


Touché, pussycat!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 12:45 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Wat zal jij het gezellig hebben op een concert.... ben jij ff de lul


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2002 13:32 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Je had mijn verhaal over het gebrek aan acceptatie van het probleem niet beter kunnen bevestigen (ondanks de ).


Touché, pussycat!


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 04-10-2002 18:07 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Hmmm, ik heb hier totaal geen last van.
Ik ben wel heel graag alleen, gewoon flink wat momenten voor me zelf inlassen. Dan heb ik even echt niemand nodig.
Daarbuiten denk ik juist dat ik 't opzoek om samen met mensen te zijn.
Echt goede vrienden heb ik maar een handvol, maar daar heb ik ook echt genoeg aan. Daarbuiten zie ik mensen als oppervlakkige vrienden, maar da's gewoon gezellig en die heb ik ook nodig gewoon.


*etiket*


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-10-2002 18:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik heb alleen vrees voor enge mensen: serie moordenaars verkrachters etc


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen