|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben oprecht bang voor slakken.. het kan dus altijd erger beste attila. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-05-2010 16:26] |
|
Heb een trauma m.b.t. slakken. Iets met een krantenwijk, ochtend, bos en regenachtig weer. |
|
quote: Wacht maar tot je er eentje achter je aan hebt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: er zijn ook mensen die bang zijn voor vlinders. apart, maar zo heeft iedereen wel wat, dat valt niet uit te leggen en daar hoeft een persoon natuurlijk niet om te worden uitgelachen. |
|
Mijn vriendin is doodsbang voor motten, zelfs die hele kleintjes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben best wel bevreesd voor leeuwen, zeker als ze hongerig zijn. Dan ben ik echt m'n leven niet zeker. |
|
Ik ben bang voor gigantische kerels die je boos aankijken in een moshpit |
|
quote: Op zich niet zo heel raar als je ze eens van heel dichtbij hebt bekeken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: De eerste keer dat ik een sprinkhaan ging ontleden onder een vergroting klopte mn hart in mn keel en durfde ik soms even niet verder te gaan Maar voor de rest niet bang voor dieren, onbekende dieren is afwachten, dan wil ik er wat over weten, maar dan durft ik ze meestal wel aan te raken/op te tillen. Angst kun je makkelijk afleren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ik heb mensenvlees is dat on topic? signature |
|
quote: Heel cliché, maar ik ben bang voor spinnen. |
|
quote: Durf je nou je vriezer niet meer open te doen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Toch is het zo makkelijk. "Hey hoe is het?" "Ja prima, en met jou?" "Nou best kut, ik probeer de hele tijd hier in de winkel te rukken maar word telkens gestoord door bekenden!" "OK man, later!" [Dit bericht is gewijzigd door M. op 20-05-2010 22:44] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gewoon vriendelijk lachen en doen alsof je wat ze tegen je zeggen reuze-interessant vindt. |
|
quote: Ik ben doodsbang voor mottighaerds. Bareuh... |
|
quote: hoe is het met je moeder? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Here kitty kitty kitty! |
|
quote: een vriend van me heeft dat. loop je gezellig in het park te babbelen, rent die pipo ineens gillend weg... erg lachwekkend, zeker als je niet weet wat er aan de hand is. maar voor die personen wel erg serieus. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nou zeg! En ik vind Ulkjes lief, wat nu? Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik zal proberen mijn angst te overwinnen. Bareuh... |
|
msar waarom etheen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Een vinylgroep kan gezien worden als etheen (CH2=CH2) Bareuh... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |