IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Mensenvrees? Vorige pagina | Volgende pagina
Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 21-07-2003 17:00 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

dat kan ook ja
Laat ik nou net goed zijn in wazige dingen zeggen


I was me but now he's gone


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-07-2003 17:01 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juli 2003 17:00 schreef Burz het volgende:
dat kan ook ja
Laat ik nou net goed zijn in wazige dingen zeggen


mooi! het begin is daar



Blasphemy
Usericon van Blasphemy
Posted 21-07-2003 18:13 by Blasphemy Wijzig reactieProfiel van BlasphemyQuote dit bericht

Al die "misanthropische" malloten: jullie zijn STAKKERS, ZIELEPOTEN!! De zielige taferelen die hier beschreven worden rieken naar aftakelend leven en verotting. Het hele zaakje stinkt naar plebs-achtig ressentiment. Geef jezelf een trap onder je reet!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-07-2003 20:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 18:13 schreef Blasphemy het volgende:
Al die "misanthropische" malloten: jullie zijn STAKKERS, ZIELEPOTEN!! De zielige taferelen die hier beschreven worden rieken naar aftakelend leven en verotting. Het hele zaakje stinkt naar plebs-achtig ressentiment. Geef jezelf een trap onder je reet!



Nee...dat doet pijn


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-07-2003 20:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 18:13 schreef Blasphemy het volgende:
Al die "misanthropische" malloten: jullie zijn STAKKERS, ZIELEPOTEN!! De zielige taferelen die hier beschreven worden rieken naar aftakelend leven en verotting. Het hele zaakje stinkt naar plebs-achtig ressentiment. Geef jezelf een trap onder je reet!



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 19:37 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

Hmm dit komt me allemaal vrij bekend voor


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-07-2003 9:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 18:13 schreef Blasphemy het volgende:
Al die "misanthropische" malloten: jullie zijn STAKKERS, ZIELEPOTEN!! De zielige taferelen die hier beschreven worden rieken naar aftakelend leven en verotting. Het hele zaakje stinkt naar plebs-achtig ressentiment. Geef jezelf een trap onder je reet!

Eens . De enige manier die echt werkt.
Binnenkort zullen de meesten hier hun kloten moeten zien te redden in die grote maatschappij tussen de massa die men verafschuwt, dus zorg maar dat je zo goed bent dat je erboven komt te drijven. Je wil toch niet de rest van je leven zielig misantropisch zitten wegkwijnen?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 9:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dan gooi je toch echt wel je eigen ruiten in.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 9:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:01 schreef Dwaallicht het volgende:
Eens . De enige manier die echt werkt.
Binnenkort zullen de meesten hier hun kloten moeten zien te redden in die grote maatschappij tussen de massa die men verafschuwt, dus zorg maar dat je zo goed bent dat je erboven komt te drijven. Je wil toch niet de rest van je leven zielig misantropisch zitten wegkwijnen?


Ik red mijn kloten al drie jaren in die grote maatschappij, en dat gaat best goed. En toch moet ik nog altijd geen mensen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-07-2003 9:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:21 schreef campske666 het volgende:
Ik red mijn kloten al drie jaren in die grote maatschappij, en dat gaat best goed. En toch moet ik nog altijd geen mensen.


Geen mensen moeten? Maar je hebt wel behoefte aan aandacht of in ieder geval gesprekspartners op fora als deze?


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 9:33 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:31 schreef Valorian666 het volgende:
Geen mensen moeten? Maar je hebt wel behoefte aan aandacht of in ieder geval gesprekspartners op fora als deze?


Nee, dat heeft niks met aandacht, nog gesprekspartners te maken. Dat is gewoon uit pure verveling. En geloof me, zo snel als ik iets anders vindt om me mee bezig te houden hier, ben ik direct weg. Ik moet trouwens de meeste mensen op dit forum ook niet.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-07-2003 9:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Maar je hebt toch geen mensenvrees campske?
Je ontloopt mensen toch niet.

Mensenvrees is iets anders als de meeste mensen gewoon niet mogen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 25-07-2003 9:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2003 9:48 schreef wladimir het volgende:
Maar je hebt toch geen mensenvrees campske?
Je ontloopt mensen toch niet.

Mensenvrees is iets anders als de meeste mensen gewoon niet mogen.


Nee, ik heb geen mensenvrees, maar hierboven zei iemand dat je met misantropische neigingen niet kan overleven in het echte leven. Gaat wel dus.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 25-07-2003 12:49 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2003 18:13 schreef Blasphemy het volgende:
Al die "misanthropische" malloten: jullie zijn STAKKERS, ZIELEPOTEN!! De zielige taferelen die hier beschreven worden rieken naar aftakelend leven en verotting. Het hele zaakje stinkt naar plebs-achtig ressentiment. Geef jezelf een trap onder je reet!

Het heeft idd. geen zin om maar zielig in een hoekje te gaan zitten, en mensen met dergelijke problemen zullen zelf de oplossing moeten zoeken (of als dat niet gaat 'simpelweg' om hulp vragen). Dat wil echter niet zeggen dat de mensen met zelfkennis die je hier afkraakt stakkers en zielepoten zijn. Constatering en erkennig van het probleem zijn noodzakelijke stappen in de richting van het overkomen ervan. Je zou pas een stakker zijn als je het probleem ontkent en blijft zitten (zwelgen) in je misère.


Touché, pussycat!


jackiiee
Usericon van jackiiee
Posted 19-05-2010 19:28 by jackiiee Wijzig reactieProfiel van jackiieeQuote dit bericht

ik heb even een vraagje?
een aantal dingen komen me heel erg bekend voor. Ik was een tijdje geleden op een festival in Rotterdam, (wat al heel wat voor mij is, want ik durf nooit uit te gaan, vanwege mensen dus) en op dat festival drong het ineens door waar ik was en wilde ik zo snel mogelijk naar huis. Ik raakte volledig in paniek. er waren behoorlijk wat mensen en ik was alleen met een vriendin. Ik heb ook heimwee en durf totaal niet bij vrienden te slapen. ik weet niet hoe het komt, maar ben zo bang. misschien door de nare ervaringen dat ik al een aantal keren ben lastig gevallen door jongens.. en dan met name 's avonds. ik ga nooooit uit, nooit naar festivals, nooit uit logeren, nooit naar het buitenland. ik ben eigenlijk altijd thuis. of in de buurt.

mijn moeder wil ook dat ik een baan ga zoeken, nou wil ik dat wel, maar ik ben bang om het te vragen en ik ben vooral bang, dat ik met die mensen die daar ook werken te maken krijg. ik ben bang dat ze me aan gaan kijken en raar over me denken.. of rare dingen over me zeggen..

is dit mensenschuw of mensenvrees te noemen?
ben namelijk al een half jaar in gesprek met een psycholoog, en kan de oorzaak van mijn problemen gewoon niet vinden. ben ook erg blij dat ik dit forum heb gevonden.

Het zou fijn zijn als iemand me zou kunnen helpen hiermee.

is dit mensenvrees te noemen???


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-05-2010 19:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Als je zo vaak het woord 'bang' gebruikt dan kun je wel spreken over vrees.

Dat je bent lastig gevallen door jongens betekent dat je er mooi genoeg uitziet dus hoeft dat geen belemmering te zijn voor je zelfbeeld. Nu nog aan je innerlijke weerbaarheid werken..misschien een idee om op vechtsport te gaan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 19-05-2010 19:45 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 19:28 schreef jackiiee het volgende:n ook erg blij dat ik dit forum heb gevonden.

Het zou fijn zijn als iemand me zou kunnen helpen hiermee.

is dit mensenvrees te noemen???


Waarom ben je blij als je weet hoe je het moet benoemen

mensenvrees
sociale fobie
aNGST VOOR ONBEKENDEn
Een blokkade door vervelende situaties in het verleden

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



jackiiee
Usericon van jackiiee
Posted 19-05-2010 20:03 by jackiiee Wijzig reactieProfiel van jackiieeQuote dit bericht

Ik zit op kickboksen, sinds maart ofzo, maar het helpt nog niet echt..

Ik ben blij als ik het kan benoemen, want dan kan ik er wat mee doen. Ik weet dat ik soms angst heb voor drukke plekken enzo, zoals discotheken en festivals, maar het zal makkelijker zijn als ik weet wat het is.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-05-2010 20:06 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 mei 2010 20:03 schreef jackiiee het volgende:
Ik zit op kickboksen, sinds maart ofzo, maar het helpt nog niet echt..




Ik ben gestopt met boksen en heb een geweer gekocht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 19-05-2010 20:09 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

ik ben gestopt met blowen en heb een laptop gekocht.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-05-2010 20:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ik heb in het verleden s'ochtends wel eens mensenvrees gehad, eigen schuld, dikke bult.


Boeiender


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-05-2010 20:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 mei 2010 19:37 schreef Mutilator het volgende:
.

Dat je bent lastig gevallen door jongens betekent dat je er mooi genoeg uitziet dus hoeft dat geen belemmering te zijn voor je zelfbeeld.


Beetje kort door de bocht he, ik heb ook wel eens meisjes lastig gevallen zien worden omdat ze er als gothic bijlopen om maar wat te noemen. Of juist omdat ze dik of lelijk zijn (waarbij ik overigens niet zeg dat de dame in kwestie dat is)


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 19-05-2010 20:10 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 20:10 schreef MR. N het volgende:
Ik heb in het verleden s'ochtends wel eens mensenvrees gehad, eigen schuld, dikke bult.


Nadat je in een dronken bui met een lelijk mokkel de koffer in bent gedoken?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-05-2010 20:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 mei 2010 20:10 schreef nuclearwarfare het volgende:
Nadat je in een dronken bui met een lelijk mokkel de koffer in bent gedoken?


Hehe.


Boeiender


jackiiee
Usericon van jackiiee
Posted 19-05-2010 20:14 by jackiiee Wijzig reactieProfiel van jackiieeQuote dit bericht

njaa, met me zelfbeeld is niks mis, want ik vind mezelf totaal niet lelijk of dik.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen