|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
+4 haha |
|
quote: Hahaha, ik vind het tegenkomen van (vage) bekenden best vaak irritant, vooral omdat er dan een "Hoe gaat het en wat doe je nu zoal?"-praatje wordt verwacht, en dergelijke informatie mij eigenlijk gezegd compleet koud laat en ik ook geen zin heb om die persoon van mijn wel en wee op de hoogte te stellen. Moet zeggen dat ik er absoluut niet te goed voor ben om een blokje om te lopen, als ik zodoende een mogelijke confrontatie kan vermijden. |
|
Ik kijk altijd chagrijnig en geïrriteerd van me af,dan zeggen ze niks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Bij mij gaat het meestal zo ongeveer: Vage bekende: "Hoe gaat het?" Ik: "Goed, maar ik moet nu weer verder..." spelfout weggehaald... |
|
Ik doe ook niet aan kletsgesprekjes met vage bekenden. Ik zeg gewoon hoi en loop door. Volgens mij zitten veel mensen niet op zo'n praatje te wachten maar doen ze het toch omdat dat 'de normale omgangsvorm' is. En als iemand wel met zo'n praatje begint, dan moet je in gedachten houden dat hij/zij jou aanspreekt, dus laat hem/haar maar wat vertellen. Je hoeft niet je best te doen om het gesprek zo leuk of grappig mogelijk te laten verlopen. Of om ook wat te vertellen. |
|
quote: Groot gelijk, voor je het weet geven ze je een appel. Bareuh... |
|
mensenvrees is fucking gay! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Jij ook! |
|
klopt.. moet je je niet gaan verstoppen onder je bed? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vertel me eens waarom ik dat zou moeten doen. |
|
je hebt toch mensenvrees? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Klopt. En nou nog 1 keer de motivatie voor dom, beargumentsloos roepen? |
|
que? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: |
|
ja, dat klopt! mensenvrees, net zo gay als mensne die bang zijn voor spinnen, wespen, etc Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Simpele. |
|
Ik ben dol op praatjes. |
|
zo is het maar net schaep! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
quote: Praatjes maken over dijenkletsen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Haha, hele dikke +1 Contact met de meerderheid van alle mensen die ik ken kan me sowieso gestolen worden. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-05-2010 14:20] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Aye, ik heb absoluut een hekel aan die praatjes. Daarom vraag ik nooit aan mensen 'hey, hoe gaat het er nu mee?'. Weinig last van moet ik zeggen, gezien ik met een selectief groepje mensen omga. |
|
quote: Soylent Green is people! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: spinnen (dan maar gay.. maar spinnen zijn officieel eng. vooral die met die harige poten) |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |