IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Mensenvrees? Vorige pagina | Volgende pagina
R.
Usericon van R.
Posted 20-05-2010 1:33 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

+4 haha


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 3:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb mensenvrees als ik er zo over na denk. Als ik naar de winkel ga loop ik altijd dezelfde route, de meest rustige route. Als ik eenmaal in de winkel een bekende spot weet ik niet hoe snel ik moet verdwijnen tussen de inlegkruisjes.
Nu ik er dus over aan het nadenken ben is het ook alweer echt jaaaaren geleden dat ik contact heb gehad met een vreemde. Winkelvolk, familie en dergelijke niet meegerekend.

Ow, ik "lijd" hier trouwens niet onder.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-05-2010 8:17 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 3:15 schreef Slechtheid het volgende:
Als ik eenmaal in de winkel een bekende spot weet ik niet hoe snel ik moet verdwijnen tussen de inlegkruisjes.


Hahaha, ik vind het tegenkomen van (vage) bekenden best vaak irritant, vooral omdat er dan een "Hoe gaat het en wat doe je nu zoal?"-praatje wordt verwacht, en dergelijke informatie mij eigenlijk gezegd compleet koud laat en ik ook geen zin heb om die persoon van mijn wel en wee op de hoogte te stellen. Moet zeggen dat ik er absoluut niet te goed voor ben om een blokje om te lopen, als ik zodoende een mogelijke confrontatie kan vermijden.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-05-2010 8:25 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ik kijk altijd chagrijnig en geïrriteerd van me af,dan zeggen ze niks.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-05-2010 8:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 8:17 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hahaha, ik vind het tegenkomen van (vage) bekenden best vaak irritant, vooral omdat er dan een "Hoe gaat het en wat doe je nu zoal?"-praatje wordt verwacht, en dergelijke informatie mij eigenlijk gezegd compleet koud laat en ik ook geen zin heb om die persoon van mijn wel en wee op de hoogte te stellen. Moet zeggen dat ik er absoluut niet te goed voor ben om een blokje om te lopen, als ik zodoende een mogelijke confrontatie kan vermijden.


Bij mij gaat het meestal zo ongeveer:

Vage bekende: "Hoe gaat het?"
Ik: "Goed, maar ik moet nu weer verder..."


spelfout weggehaald...


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 20-05-2010 8:35 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik doe ook niet aan kletsgesprekjes met vage bekenden. Ik zeg gewoon hoi en loop door. Volgens mij zitten veel mensen niet op zo'n praatje te wachten maar doen ze het toch omdat dat 'de normale omgangsvorm' is.
En als iemand wel met zo'n praatje begint, dan moet je in gedachten houden dat hij/zij jou aanspreekt, dus laat hem/haar maar wat vertellen.
Je hoeft niet je best te doen om het gesprek zo leuk of grappig mogelijk te laten verlopen. Of om ook wat te vertellen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-05-2010 8:36 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 8:35 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Ik doe ook niet aan kletsgesprekjes met vage bekenden


Groot gelijk, voor je het weet geven ze je een appel.


Bareuh...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2010 9:49 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mensenvrees is fucking gay!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 9:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 9:49 schreef irritante klootzak het volgende:
mensenvrees is fucking gay!
Jij ook!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2010 10:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

klopt..

moet je je niet gaan verstoppen onder je bed?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 10:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vertel me eens waarom ik dat zou moeten doen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2010 10:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

je hebt toch mensenvrees?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 10:28 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Klopt. En nou nog 1 keer de motivatie voor dom, beargumentsloos roepen?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2010 10:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

que?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 10:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 9:49 schreef irritante klootzak het volgende:
mensenvrees is fucking gay!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2010 11:10 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, dat klopt!

mensenvrees, net zo gay als mensne die bang zijn voor spinnen, wespen, etc


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-05-2010 12:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Simpele.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-05-2010 12:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik ben dol op praatjes.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-05-2010 14:03 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zo is het maar net schaep!




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-05-2010 14:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 20-05-2010 14:16 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 12:47 schreef Schaep het volgende:
Ik ben dol op praatjes.

Praatjes maken over dijenkletsen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 20-05-2010 14:17 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 20 mei 2010 8:17 schreef nuclearwarfare het volgende:
Hahaha, ik vind het tegenkomen van (vage) bekenden best vaak irritant, vooral omdat er dan een "Hoe gaat het en wat doe je nu zoal?"-praatje wordt verwacht, en dergelijke informatie mij eigenlijk gezegd compleet koud laat en ik ook geen zin heb om die persoon van mijn wel en wee op de hoogte te stellen. Moet zeggen dat ik er absoluut niet te goed voor ben om een blokje om te lopen, als ik zodoende een mogelijke confrontatie kan vermijden.


Haha, hele dikke +1

Contact met de meerderheid van alle mensen die ik ken kan me sowieso gestolen worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 20-05-2010 14:20]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


R.
Usericon van R.
Posted 20-05-2010 16:05 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Aye, ik heb absoluut een hekel aan die praatjes. Daarom vraag ik nooit aan mensen 'hey, hoe gaat het er nu mee?'. Weinig last van moet ik zeggen, gezien ik met een selectief groepje mensen omga.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-05-2010 16:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 1:33 schreef R. het volgende:
+4 haha


Soylent Green is people!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-05-2010 16:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2010 11:10 schreef irritante klootzak het volgende:
ja, dat klopt!

die bang zijn voor spinnen..


spinnen

(dan maar gay.. maar spinnen zijn officieel eng. vooral die met die harige poten)


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen