|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 10 december is Huize Maas Groningen het toneel van een metalfestival ter ere van de laatste hometown show van God Dethroned. Bands die deze dag zullen spelen zijn: - Solidary Trust - Act of State - Quantum Theory - Fumes of Decay - Terzij de Horde - Entrapment - The Monolith Deathcult - Grimm - The Wounded - Prostitute Disfigurement en natuurlijk God Dethroned zelf met een 1,5 uur set waarin nooit eerder gespeelde nummer zullen langskomen. Op www.maasmetalmeeting.nl (dit weekend online) kunnen vanaf 17 oktober kaartjes worden gekocht. De deuren gaan open om 12:30 en entree is 15 euro in voorverkoop en 20 euro aan de deur op de dag zelf. Aanwezig op facebook klikken of lekker mensen uitnodigen kan op: http://www.facebook.com/event.php?eid=167911299962261 [Dit bericht is gewijzigd door BlackWizard op 04-12-2011 20:11] |
|
Yo |
|
Yo Richard, beter checken of we de week ervoor ofzo nog even een leuke pre-party met wat leuke bands kunnen pullen in Simplon ofzo |
|
Ik vinnut leuk hoorrrrrr |
|
Beter spelen the wounded, prostitosti en godje dethroned als laatste in den avond |
|
Hoeveel `Last (insert-random-word) shows' heeft God Dethroned intussen al? |
|
Blijkbaar nog niet genoeg : @Retardo: lijkt me goed plan |
|
vind dat Toxocara hier ook gewoon bij moet.. eigenlijk.. Vind ik ook niet |
|
quote:Die stoppen heus niet. Hooguit een tijdje er tussen uit |
|
- Solidary Trust - Act of State - Quantum Theory - Fumes of Decay - Terzij de Horde - Entrapment - The Monolith Deathcult - Grimm - The Wounded - Prostitute Disfigurement - Onweerwolf Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De laatste TMDC show van 2011!!1! |
|
quote: En dan volgend jaar een reunie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hebben ze daar een rookruimte eigenlijk in Huize Maas? Ik ben er al jaren niet meer geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 14-10-2011 21:28] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vet! Touché, pussycat! |
|
Zeker Onweerwolf, een bazen-rookruimte met flipperkast |
|
quote: |
|
quote: Rookruimte maar dichtspijkeren voordat TMDC speelt dan M, (zie vorige keer Platform) [Dit bericht is gewijzigd door Nergal op 15-10-2011 20:52] |
|
Ik kom er die avond nog wel even op terug;-) |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ghehe, moooi |
|
of wat decorstukken van Stivoro |
|
Godverdomme ik snapte de rookruimte grap eerst niet eens |
|
quote: GAST |
|
Ja ik weet het, het is niet best. |
|
gezien de bezoekersaantallen van die avond zou ik ook eerder over een inside joke spreken. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |