|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
BoltThrower http://www.intothegrave.nl/ Grave Hell Obscura Dew-Scented Corrosion Of Conformity Enslaved Nom de Plume [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 04-06-2012 17:49] |
|
Naar Fryslân? Toch een beetje buitenland voor jou. |
|
Netjes, ondanks dat ik geen groot Bolt Thrower fan ben. Voor 6,66 mag je niet klagen. Het is sowieso een betere afsluiter voor een festival als dit dan Hevy Devy, hoewel ik dan wel weer een groot fan van die gast ben. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Goede sfeerband voor een dergelijk feestje ja. Hopelijk nog wat sludge achtig iets. |
|
Prima liveband, deels omdat het publiek er zo goed op reageert Zonder gekheid, op CD vind ik het leuk, maar de 2/3 concerten die ik van ze heb meegemaakt in Atak waren echt te gek Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Aanwezig! Bolt Thrower alleen is al reden genoeg 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Volgens mij gaat het 2012 topic van Into The Grave er heel anders uitzien dan de vorige twee jaren. Het is maar goed dat festivals als dit, Dokkem en Fortarock in de lift ziten aangezien anderen zoals Elsrock heengaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zekers weer aanwezig, eerste vakantiedag, leuk begin van vakantie! spelfout weggehaald... |
|
Hatsaflats. Heerschende naam. |
|
Wie weet, Bolt Thrower is live altijd feest |
|
quote: Zeker weten, morgen bij m'n platenboer, Big Bad Wolf meteen maar effe kaartjes scoren, moet ik toch nog een bestelling ophalen en bakkie doen morgen.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-12-2011 19:34] spelfout weggehaald... |
|
Bolt Thrower!! |
|
Bolt Thrower rules, één van de aller vetste bands out there. |
|
+ Grave + Dew-Scented + Obscura |
|
quote: Zouden ze 'Into The Grave' weer in z'n geheel gaan spelen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Volgens de Into The Grave site wel. |
|
en niet te vergeten, de bijpassende tips voor de dj; Autopsy 'Mental Funeral' Death 'Open Casket' Pestilence 'Out of the Body' Entombed 'Supposed to Rot' Dismember 'Skin her Alive' Carcass 'Exhume to Consume' Cannibal Corpse 'Beyond the Cemetary' Obituary 'Slowly we Rot' ..en ga zo maar door.. |
|
Hier ga ik heen Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Hell(UK) komt ook. |
|
quote: YES!! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
HEUY!!!! Kaartjes al een aantal weken binnen |
|
quote: Joepie! Het zijn allemaal wel goede bands die er staan, maar het zijn allemaal bands die ik persoonlijk als slecht en saai ervaar. Ondanks dat het voor mij om de hoek is ben ik er waarschijnlijk niet bij want de gezelligheid doe ik het niet voor; ik wil vette bands zien, de rest volgt dan vanzelf. Zelfde verhaal geld voor dat andere Fryske festival... Of ik wordt langzamerhand een snob die al die bands in zogenaamd betere tijden heeft gezien en al die onzin. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Je bent gewoon een zeikstraal, gewoon komen man dan kunnen we een doen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
nog geen 7 euro is niks van te zeggen idd |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |