IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Hans Teeuwen Vorige pagina
Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 11-04-2025 12:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Bosbomen van HT is geniaal.

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-04-2025 17:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2025 20:20 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ik zie oprecht je punt niet. Ja, je mag het stom en dom vinden. Ik vind het ook geen hoogstaande humor of sterk acteerwerk, maar dit is toch gewoon hetzelfde als wat een Koefnoen, Kopspijkers of LuckyTV, of hoe heet als die NPO-cabaret waarin zij persiflages van mensen neerzetten die zij stom vinden?

Ja, klopt. Meestal waren die anderen wel beter dat dit. En ik vond Hans juist altijd heel goed (misschien wel de beste cabaretier), maar die is denk ik ergens de weg kwijtgeraakt. Het mist gewoon de scherpte, het inzicht, iets meer dan alleen de grap of persiflage.

No dogs, no masters.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-04-2025 17:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2025 19:53 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Ik neem aan dat je begrijpt dat dat juist een persiflage is? Niet echt een sterk argument dus.

Het is juist wel een argument. Als je een persiflage doet over aanstellerige mensen, en zelf alleen maar aanstellerig klinkt, tsja.

No dogs, no masters.

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 14-04-2025 20:30 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2025 17:40 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
het inzicht

Daar schort het bij Hans niet aan, nu jij nog. Kun je misschien ook weer eens lachen.

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 14-04-2025 20:46 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

En hoe wil je een persiflage over aanstellerige mensen zonder die niet aanstellerig neer te zetten?

"Ik ben AG. Ik ben 43 jaar en doe Donald Duck na. Meep meep."

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 14-04-2025 21:39 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com