![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, klopt. Meestal waren die anderen wel beter dat dit. En ik vond Hans juist altijd heel goed (misschien wel de beste cabaretier), maar die is denk ik ergens de weg kwijtgeraakt. Het mist gewoon de scherpte, het inzicht, iets meer dan alleen de grap of persiflage. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Het is juist wel een argument. Als je een persiflage doet over aanstellerige mensen, en zelf alleen maar aanstellerig klinkt, tsja. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Daar schort het bij Hans niet aan, nu jij nog. Kun je misschien ook weer eens lachen. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
En hoe wil je een persiflage over aanstellerige mensen zonder die niet aanstellerig neer te zetten? "Ik ben AG. Ik ben 43 jaar en doe Donald Duck na. Meep meep." ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
quote: 41, aub. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-04-2025 18:35] No dogs, no masters. ![]() |
|
Awwwww.... ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Nu zie ik gelijk weer Han Peekel voor me, die ooit een houten vlinderdasje droeg. En dat met die onderkin. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Jaaaa! leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Ja, we zijn allemaal kleintjes tov jou ![]() No dogs, no masters. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |