IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hans Teeuwen Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 29-11-2011 1:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Zijn eerste shows waren het snedigst en het meest verrassend. Maar ik vond zijn laatste shows zoals Industry Of Love ook nog steeds erg goed, gewoon omdat ik me helemaal kapot heb gelachen. Dat heb ik bij Spiksplinter helaas niet, ik heb echt geen moment gelachen, het is te voorspelbaar. Je ziet ook dat ie er zelf niet meer in gelooft, hij is een parodie op zichzelf geworden.


... hoe de hazen lopen ...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-11-2011 12:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Industry Of Love was super. idd heel veel gelachen


"faalangst"

en dat mannetje met zijn trommeltje lol



Lik me bruine anjer hihi


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-12-2011 12:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 november 2011 12:47 schreef holysjit het volgende:
Van zijn nieuwste show Spiksplinter!




Beetje jammer dit.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 03-12-2011 14:33 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

"Linkse meisjes worden geil van rechtse praatjes"

Zit wel een kern van waarheid in..


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-12-2011 21:05 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2011 12:50 schreef Metalhead22 het volgende:
Beetje jammer dit.


Vooral als je nagaat dat dit ook nog een van de "betere" momenten uit zijn show is...

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 03-12-2011 21:10]


... hoe de hazen lopen ...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 05-12-2011 0:20 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2011 12:47 schreef holysjit het volgende:

Van zijn nieuwste show Spiksplinter!



Beetje aaneenschakeling van muzikantenhumor. Alleen heb ik dat al vaak leuker gehoord, en bovendien slaat dit bij een "gewoon" publiek sowieso dood.



Deze vind ik dan wel weer leuk, eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 05-12-2011 0:21]


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 1:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht



oeh.. dit is wel heel slecht..


... hoe de hazen lopen ...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 08-12-2011 2:07 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 1:49 schreef faalhaas het volgende:
oeh.. dit is wel heel slecht..
Niets nieuws dus.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 2:15 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2011 2:07 schreef Helvete het volgende:
Niets nieuws dus.


Nou Teeuwen in zo slechte vorm is wel nieuw voor mij.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-12-2011 2:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Daar komt bij, dit is een deleted scene uit zijn Spiksplinter show die nu net op internet is opgedoken. In die zin ook iets "nieuws".


... hoe de hazen lopen ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-12-2011 22:08 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Goed, na 2 pogingen er toch echt achter dat dit een waardeloze show is. Ik was/ben groot fan, vond al zijn eerdere shows geweldig en kon ook niet wachten tot de DVD uitkwam omdat kaarten krijgen voor de show niet was gelukt. Ik zat er helemaal klaar voor, pot bier in de hand, zak chips klaarstaan.. Wat een deceptie zeg. Alleen maar kansloos geschreeuw en onzin. Waar zijn de geniale verhalen zoals Fons, Rupert, het meisje en de 7 turken, het Satanskind en de badmeester? Waar is de verrassing? Wat een ongelooflijke teleurstelling zeg.

Paar keer een glimlach, verder alleen maar irritatie. Zéér jammer.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2012 2:31 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Kijk nu een los fragmentje van z'n nieuwe show. Heb hem nooit leuk gevonden en nu nog steeds niet. Maar wat me opvalt, en dat kunnen Ben en Bokaj misschien wel be-amen, is dat die Hans Teeuwen er een beetje uit ziet als de zanger van Trapped Under Ice.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 08-01-2012 9:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

ik heb er goed aan gedaan om naar Finkers te kijken als ik de reacties zo lees... En Finkers is sowieso geniaal!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 08-01-2012 10:58 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Gister een poging gedaan om die nieuwe show te kijken, zaten wel wat glimlach momenten tussen maar over het algemeen had ik het idee vooral naar varianten van oude grappen te kijken. Halverwege zijn we maar overgestapt op een film.



nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 08-01-2012 11:16 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Herman verslaat Hans
08 jan. 2012, 09:26
Hans Teeuwen moest zaterdagavond het onderspit delven tegen zijn collega Herman Finkers, die met zijn cabaretshow Na de Pauze meer dan twee keer zoveel kijkers wist te trekken.
Spiksplinter, de nieuwe show van Teeuwen was voor het eerst te zien op RTL4 en trok zo'n 983.000 kijkers. Finkers wist op Nederland 1 meer dan twee miljoen mensen te boeien met zijn programma uit 2007, dat overigens al eens eerder werd uitgezonden.

Zowel Hans Teeuwen als Herman Finkers keerden terug na een tijd afwezigheid. Teeuwen stopte in 2005 en beproefde daarna onder meer zijn geluk in Engeland. Finkers stopte in 2000 met het maken van theatershows en keerde in 2007 terug op het podium.

Het bestbekeken tv-programma zaterdag was de Sing Off van de Voice of Holland, dat 2,1 miljoen kijkers wist te trekken.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 08-01-2012 14:05 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Ai ai, dat zijn harde feiten. Hoor in mijn omgeving ook veel negatieve verhalen over die show van Hans Teeuwen.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-01-2012 14:09 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hm... blijf een beetje sceptisch. Als ze een oude show van Hans Teeuwen hadden uitgezonden, had hij misschien wel meer views gekregen dan Finkers waarvan ''slechts'' een oude show uit 2007 werd uitgezonden.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-01-2012 14:31 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 14:09 schreef iPim het volgende:
Hm... blijf een beetje sceptisch. Als ze een oude show van Hans Teeuwen hadden uitgezonden, had hij misschien wel meer views gekregen dan Finkers waarvan ''slechts'' een oude show uit 2007 werd uitgezonden.

Ja, maar Herman Finkers heeft een fuchsia.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2012 14:49 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 14:09 schreef iPim het volgende:
Hm... blijf een beetje sceptisch. Als ze een oude show van Hans Teeuwen hadden uitgezonden, had hij misschien wel meer views gekregen dan Finkers waarvan ''slechts'' een oude show uit 2007 werd uitgezonden.


Des te schrijnender dus.


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-01-2012 15:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd.

Hier Finkers gekeken, een stuk dan. Beetje veel dood, op een gegeven moment was ik het zat.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 08-01-2012 15:35 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Een overkill aan dood als het ware?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 08-01-2012 15:38 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 8 januari 2012 14:09 schreef iPim het volgende:
Hm... blijf een beetje sceptisch. Als ze een oude show van Hans Teeuwen hadden uitgezonden, had hij misschien wel meer views gekregen dan Finkers waarvan ''slechts'' een oude show uit 2007 werd uitgezonden.


Finkers spreekt denk ik ook een breder publiek aan en is al jarenlang een gevestigde naam, terwijl Teeuwen nog 'relatief' nieuw is en het volgens mij meer van een bepaalde leeftijdsgroep moet hebben. Het verbaasde mij in ieder geval totaal niet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 08-01-2012 15:58 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Zojuist spiksplinter bekeken en ik moet zeggen dat ik niet lang niet zo slecht vond als vele reviews mij deden geloven. Het was misschien wat inconsistent qua kwaliteit, maar ik vond het toch vermakelijk in zijn algemeenheid


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 08-01-2012 16:08 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2012 15:38 schreef Ralph het volgende:
terwijl Teeuwen nog 'relatief' nieuw is


gast praat geen onzin


... hoe de hazen lopen ...


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 08-01-2012 16:09 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Ik vond een aantal dingen naderhand toch best wel grappig en het einde was sterker dan het begin. Wat me veel stoorde waren allerlei onzinnige stukjes tussendoor die helemaal niet geankerd in een verhaal zaten, hij zat gewoon een beetje infantiel te doen, haalde zijn schouders op en ging verder.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen