![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
"tja, geen lintje voor mij" ![]() Op tv hebben ze dat stuk waarbij hij een paar mensen uit het publiek in de zeik neemt niet laten zien. Staat wel op de cd. ![]() |
|
Ach, Industry of Love had zijn momenten, maar ik vind er echt helemaal niks nieuws meer aan zo langzamerhand. Elk typetje is een herkauwing van iets uit een eerdere show, en zijn ADHD gehannes en shockeer-pogingen zijn zo langzamerhand eerder vermoeiend dan leuk. Een Hans Teeuwen show kijken is tegenwoordig zoiets van 'Hee, lachen!' gevolgd door een kwartier rare bekken en spastisch gewiebel, en dan ineens weer een geniale opmerking of observatie. Maak dan je show een uur korter en geef je publiek waar voor zijn geld, in plaats van dit pseudo-improvisatie gekneuter waarvan driekwart toch vooral overkomt als tijdvulling: "Kom, ik schreeuw 5 minuten lang in twee talen het woord ANUS met een raar stemmetje de zaal in, da's lachen!" En sinds wanneer is je publiek in de zeik zetten en ze confronteren met hun oppervlakkigheid briljant? Als je je publiek zo laag acht, ga dan een voorselectie doen of treedt op voor je huisdieren. Die mensen betalen daar geld voor, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-05-2004 15:33] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Dat publiek in de zeik zetten doet hij niet alleen bij Industry of Love hoor ![]() Will there ever be a better icon than myself? ![]() |
|
Bovendien doen heel veel cabaretiers dat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Hehe, had ik het niet gedacht...Juliana werd er in deze show maar uitgelaten. In de try-out werd zij namelijk genoemd die hij tussen de tieten neukte...maar ja toen leefde zij nog. nu was het denk ik iets te ver gegaan. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik heb vanmorgen Industry of love gekeken en vond het een erg goeie show. Niet zo hard als "Trui" en "Dat dan weer wel" maar genoeg brijante stukken. Mijn favoriet blijft toch wel Trui. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
"Met een Breierdeck" is DE klassieker. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Dies ook leuk ja. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Hey fopwinkel EXPLOITANT! Maak je borst maar nat. Ik ga namelijk heel veel fopspullen kopen! Zo...feestje? Niks feestje, is voor mezelf, bemoei je met je eigen zaken, LUL! WHAHAHAHA ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ja idd hahhahahah Of kapitein Günther Schneider hahaha ![]() |
|
BBBOOTSS...JJJUNGEHHHHHHHH ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Gisteren het grootste deel van Industry of Love gekeken. Erg vermakelijk. het laatste deel kijk ik morgen wel af (heb de uitzending op pc staan ![]() ![]() |
|
Gisteren het eerste stukje gekeken, maar wat ontzettend flauw man. Heb hem dus echt niet afgekeken. Ik heb 2 losse mp3's van hem bewaard die ik wel tof vind: De Jostiband, en Eerlijkheid. Verder vind ik Teeuwen vooral flauw, niet aan mij besteed. ![]() |
|
Vind em ook vooral flauw, stukjes waren wel leuk (begin) maar werd er snel flauw van .. één keer een anusgrap is leuk, tien keer is saai. ![]() |
|
Ik heb gisteren een half uur volgehouden. Niet aan mij besteed klaarblijkelijk, ik kijk nog liever naar een vis welke rondjes zwemt in een te kleine viskom. Zo niet leuk en godvergeten saai. ![]() |
|
Hans Teeuwen is briljant maar het is wel een specifiek soort humor die dus niet aan iedereen besteed is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Wta viel die show tegen zeg. Hij zei het zelf al: "In plaats van kritiek op de maatschappij of politiek ga ik een beetje aan mijn lul staan trekken" Of iets dergelijks. Ik vind het heel jammer want deze show moest het vooral hebben van zijn gekke bekken inplaats van de leuke grappen en kritiek in 'dat Dan Weer Wel' ![]() |
|
quote:Precies. Niet te veel bij nadenken; gewoon biertje erbij en lekker dom lachen om deze geniale gek. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ik moet zeggen dat ik er gisterenavond ook zeer op heb zitten letten wat hij nou als kritiek op het publiek bedoelde en wat niet. Ik zou erg graag een keer zijn eigen mening over het stuk horen. ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Zowiezo wel gaaf dat sommige grappen zo absurd waren dat het publiek geen idee had wanneer ze nou moesten (beginnen met) klappen.. ![]() |
|
zaten zeker hele coole stukken tussen ![]() maar het zal nooit mijn favo cabaretier worden... ![]() |
|
quote: Und der vierte der heist..... Gesicht.... pijnboompit, pijnboompit, liggend kun je schijten, maar tis beter asje zit. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ronster op 24-05-2004 11:25] ![]() |
|
quote: dat klinkt best arrogant. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |