![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Al die bekende nummers met zijn naam erin vond ik ook erg grappig. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote:mooi! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
"... en die kraan begint te trillen en ineens... *FLOEP* Banaan! Godverdomme!!!" Ghehe.., Geniaal! Jammer dat ze een hoop stukken hebben weggelaten (OA Satanskind, improvisaties met publiek) maar die schijnen wel op de DVD te staan.. Ook een stuk van zn show Heist schijnt op die DVD te staan.. Misschien toch het aanschaffen waard! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Het sloeg nergens op, maar ik heb er ook hard om zitten lachen ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik vond zijn nieuwe show erg matig, er zaten wel wat goeie dingen in. Met die namen idd en over dat koningshuis. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() ehhh n.n.nee meneer dat is een banaan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
beste nederlandse grappigaard die ik ken ![]() "lik mn bruine anjer..." tsss [Dit bericht is gewijzigd door Spuitpoep op 31-05-2004 17:33] :p ![]() |
|
straks gaan kijken naar zijn nieuwe show signature ![]() |
|
en hij was prima in vorm signature ![]() |
|
Van zijn nieuwste show Spiksplinter! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 28-11-2011 12:47] ![]() |
|
Knap waardeloos, ook weer genoeg Hans Teeuwen gehoord voor de komende acht jaar. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: mweh, zo nu en dan een glimlach. ![]() |
|
Beetje Josti-band allover Boeiender ![]() |
|
Mm, inderdaad niet meer dan een verdwaalde glimlach waard. ![]() |
|
Zijn eerste shows zijn onovertroffen. Maar goed, zijn schoorsteen moet ook roken natuurlijk. Op een gegeven moment ga je jezelf sowieso herhalen. Kijk maar naar mij. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hij lijkt een beetje op die oom die op feestjes Hans Teeuwen na probeert te doen. How the mighty have fallen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Haha, spot on. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:Dat inderdaad. Hulde voor deze uitspraak. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het is net alsof ie in slow-motion mode staat voor zijn doen. Beetje jammer dit. ![]() |
|
Inderdaad, pijnlijk, maar waar. Op geenstijl stond ook een nogal sneu interview. Het lijkt wel of hij aan de coke is. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Eerder speed. Zonnebril niet voor niets op in een donkere kamer. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Dat zou ook wel de matheid verklaren. Die endorfine wordt natuurlijk allang niet meer aangemaakt, en de creativiteit is natuurlijk ook al tijden aangetast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Die notoire 'oom op feestjes' is eerder Johan Boskamp. Hans Teeuwen is al sinds Trui minder leuk en in herhaling vervallen. (typetjes, anti-climax, sexistisch) Neemt niet weg dat hij fragmentarisch nog wel eens aardig uit de hoek komt en zijn absurde stijl vind ik wel vrij uniek. Het actuele lultopic heeft toch z'n titel aan een vondst van hem te danken ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-11-2011 1:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |