![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ok... nu maar weer over Hans Teeuwen dan? ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hoeveel vingers steek ik op?? ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
hans teeuwen is veel te veel gericht op het maken van geforceerde humor, in zijn repertoire vind ik alles na ''hard en zielig'' ronduit kut, omdat hij niet meer zijn eigen humor erin heeeft die ik zo geweldig vind, maar iets maakt wat het publiek wil beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you ![]() |
|
quote: ![]() *Kuch* Ik had het over Hans Teeuwen *kuch* ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Dat dan weer wel... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
mijn personal favourite HT stukje is nog altijd "Fons" ![]() ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Heheh ja, "hee Fons, je hebt een wijnvlek" ![]() |
|
quote: Ja, lul er maar overheen.. ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Ik vind Dat Dan Weer Wel van Hans Teeuwen geweldig!! (En de rest trouwens ook) Go Hans, Go Hans ![]() ![]() |
|
quote: dat was lain niet... ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
de mannetjes van de radio heerschen zo mogelijk NOG harder ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Wat was Lain niet? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Bert en Henk heerschen!! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
Hans Teeuwen is tof! ![]() ![]() |
|
Maar wel hard voor Rupert. http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
quote: dat was een neger ![]() duidelijk niet opgelet bij "Dat Dan Weer Wel" ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hm, heb alle dvd's al meerdere keren gezien, maar dit kon ik echt ff niet plaatsen hoor ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: geeft niet ![]() misschien komt het omdat ik het citaat te vaak gebruikt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Teeuwen ![]() Een van mijn favorieten, lekker grof, snel, shockerend en hier en daar ronduit achterlijk! Yep, mijn soort humor! ![]() ![]() |
|
Voor degenen die Industry of Love nog niet hebben gezien: Dit is echt de meest onzinnige van Hans Teeuwen, het gaat werkelijk HELEMAAL nergens over. Maar het blijft geniaal! ![]() "Maak nooit een afspraak met een dier. Het is écht waar: in 99% van de gevallen komen ze NIET opdagen! Ik heb 't ooit 's geprobeerd met een das. Ik zei tegen die das: morgen zelfde tijd zelfde plaats ?? Loopt ie gewoon weg ! Sjongejonge! Totaal geen manieren! Ohhh wat heb ik een hekel aan dieren. Ik lust eigenlijk helemaal geen vlees, maar ik eet het uit principe!" ![]() Hoogtepunt: Circus BAF!! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Geniale show inderdaad. Heb hem al ruim een half jaar op MP3 ![]() ![]() |
|
quote: Ik ook ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |