![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hans teeuwen: niet netjes, wel humor en daarom kicked hij ass! "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." ![]() |
|
Ik zit er nu net naar te luisteren, geniaal ![]() ![]() |
|
ik heb alle shows van m op video en dat dan weer wel op CD ![]() ![]() Ik kan dr niks aan doen maar ik vind t geweldig ![]() ![]() |
|
quote: Dus ook 'Poelmo, slaaf van het zuiden'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik ben er ook geweest, Heerst!!!!!!!!!!!!! hoe harder hoe beter!!!! ![]() |
|
Nog niet gezien... Hans Teeuwen was in zijn eerste 2 shows leuk; daarna werd het een stuk grover en lijkt het net alsof je erom mag lachen, omdat het Hans Teeuwen is... ik weet niet of dat nou echt de bedoeling is. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Hans Teeuwen roelt. Ja hij is inderdaad soms wel hard maar ach. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 18-08-2002 10:48] ![]() |
|
ik kan er ook altijd wel om lachen. maar het harde is er nu wel vanaf. bedoel is toch normaal in deze rechtse wereld waarin we nu leven. vriendelijk en sociaal zijn dat is iets van vroeger (misschien ook van de toekomst??....) ![]() |
|
Ik ben zelf een grote hans teeuwen fan en heb zelf Hard&Zielig,Met een Breierdeck en Trui op video, de show " Dat dan weer wel " heb ik t vorig jaar gezien in Tilburg, en de de act met de dooie eenden vond ik t leukst maar Hard& Zielig en Trui vind ik zelf nog steeds t beste. ![]() |
|
ik ben geen grote fan vam em, maar ik kan er wel goed mee lachen, soms heeft ie idd geniale humor. ![]() |
|
Ik heb deze show ook gezien, ik heb echt in een deuk gelegen. Hans Heerscht ![]() Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
ik heb de nieuwe hans teeuwen nog niet gezien, wordt die ook op video uit gebracht? dan is het zeker aanschaffen ![]() |
|
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!! WAT HEERST DEZE SHOW!!!! Ik heb vandaag heel de dag deze show zitten luisteren en FACK it heerst!!!!! moest het ff kwijt ![]() |
|
Geef mij maar Bertje Visser, die kerel is echt goed gek ![]() Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
Ik VIND dat bert achterlijke kut-humnor heeft.... Trieste gast ![]() |
|
hans teeuwen, bij vlagen wel leuk tot erg leuk maar na één keer hebbik eigelijk wel gehoord ![]() maar dat heb ik bij bijna alle cabaretiers Je moeder. ![]() |
|
Teeuwen is geniaal, iederee keer lig ik achterover. weet je wat ik leuk vind? ROFL ![]() Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
Ben er ook geweest. Tijd geleden al wel hoor. Vond het echt een hele goede show. Hard en Zielig was goed en daarna ging het berg afwaarts. Trui vond ik echt minder, maar deze is weer super (vooral dat stuk over zijn kind die een tekening voor hem gemaakt heeft)!!! Je merkt wel dat hij vaak dezelfde stemmetjes gebruikt maar bij deze show viel het mij niet zo erg op dan bij "trui" en "met een breierdeck". In de zaal was er ook nog een gast die ineens opstond en riep. "Heeeeee. Hans Teeuwen." Bleek dat ie een weddenschap had met zijn vriendjes. Dus Hansie natuurlijk keihard afzeiken die gast met dingen als: Jouw moeder die stinkt............naar jou!!! My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
Hans Heerscht inderdaad... Vooral bij dat stuk met de Josti-band... Ik lag in een deuk ![]() WOEI!! IT'S CROC!!! ![]() |
|
ben es in de ouwe topics gaan dabben hehe ben nog altijd nieuw genoeg ben ook gaan kijken naar DDWW in september...maastricht was dat. herinner me dat ik lucht te kort kwam als em achter zijne piano zat en aant zingen was over politieman....op zen paard Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
quote: hahahaha, dat stukje is inderdaad goed: "zijn dat handen? DAT ZIJN HARKEN!!!! en de ZON LACHT NIET!!!" ![]() I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
hehe weet iemand wanneer er hier een DVD of video van zal uitkomen? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
|
quote: Is idd heel vreemd; in december of januari zou de show op tv moeten komen; in de week erna komt dan altijd de release uit op cd/dvd... Ik zoek nog steeds 'Bepaalde dingen', de eerste show van Theo Maassen op video; heeft iemand die? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
maar de audiocd is toch al uit? Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |