IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hans Teeuwen Vorige pagina | Volgende pagina
filosofem
Usericon van filosofem
Posted 11-05-2004 7:59 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik zal dan weer geen humor hebben


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-05-2004 8:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2004 19:03 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
de mannetjes van de radio heerschen zo mogelijk NOG harder


Die zijn ook geniaal inderdaad!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-05-2004 17:20 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik heb vernomen dat "Industry of Love" donderdag 20 mei om 22:00 uur op tv (ned3) komt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-05-2004 21:35 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Beter!! Ben erg benieuwd!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-05-2004 0:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hij was weer leuk!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hij was erg leuk en behoorlijk onbeschoft weer .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-05-2004 0:13 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Damn heel veel gemist. Maar dat van de koningin was geniaal

[Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-05-2004 0:17]


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2004 0:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vond er eigenlijk niet veel aan ...


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 21-05-2004 0:15 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Heb wat stukjes gezien, maar viel me erg tegen. Van het weekend even helemaal kijken.


Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 21-05-2004 0:16 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Blij vlagen heel lollig, maar ik vond niet alles even sterk.


Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 21-05-2004 0:16 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Teeuwen was weer lekker bezig

Vond de "serieuze" stukjes eigenlijk het meest grappig... Past gewoon niet bij de vent


FREEZE


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-05-2004 0:35 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:16 schreef Phantom Lord het volgende:
Teeuwen was weer lekker bezig

Vond de "serieuze" stukjes eigenlijk het meest grappig... Past gewoon niet bij de vent

welke serieuze stukjes bedoel je?


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 21-05-2004 0:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 21 mei 2004 0:12 schreef M. het volgende:
behoorlijk onbeschoft weer .


Dat vind ik wel meevallen vergeleken met "Dat Dan Weer Wel".

Wel weer erg goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-05-2004 0:41]


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-05-2004 0:49 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

wederom... wisselvalligheid troef


no text supplied


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 21-05-2004 0:56 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Twee posts die ik op een ander forum heb gezet:

quote:
Viel tegen inderdaad.
Een heel raar contrast; er waren stukken die ronduit briljant waren, zoals Circus Baf (dat stuk met die clown, ik lag op de grond! ), het mannetje in de lift (hee, hij staat daar met een trommeltje!), of Beatrix. Wat ik ook heel mooi vond was hoe hij steeds ergens over begon (ik stap in die lift, en ik dacht eens na..) dan daartussen een lulverhaal van letterlijk een half uur hield (je bent ondertussen al helemaal vergeten dat het over die lift ging) en plotsklaps terugkwam op het onderwerp (afijn, ik zat dus in die lift) waardoor je echt zo'n "...Ohja!) gevoel kreeg.
Helaas ging het voor de rest bijna nergens over, doodsaai en dat rukken was echt kansloos.
Nou ken ik verder geen andere complete Teeuwen shows (enkel losse mp3tjes, die dan wel weer heersen), maar ik mag er van uitgaan dat er betere zijn.


quote:
Echt saai waren die stukken waarin ie filosofisch ging praten, en dat een kwartier lang.
Zo ken ik Teeuwen niet! Ik lig doorgaans dubbel om de stukken waarbij hij constant loopt te bleren en mensen de grond in stampt, zo ook in dit geval met Circus Baf. Dat saaie gezwets hoort gewoon niet bij 'm!



Jullie zijn allemaal negers!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-05-2004 0:59 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat rukken heerschte keihard. Hoe triest ben je als cabaretpubliek als je zelfs bij zoiets nog vrolijk meeroept en meeklapt. Die Hans Teeuwen is echt genadeloos.

De tragiek is natuurlijk dat niemand het snapt want, ha-ha-ha, jaja, cabaret he. Haha.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-05-2004 1:18 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:15 schreef Jenje het volgende:
Ik vond er eigenlijk niet veel aan ...

Ik ook niet. Het was iets te gemakkelijk allemaal (hier en daar wat wel iets briljants, maar dat komt omdat ie gwoon een goeie timing heeft), te veel van hetgene wat ie al heeft gedaan.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 21-05-2004 1:24 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:56 schreef Meltdown het volgende:
Twee posts die ik op een ander forum heb gezet:






Dat 'gezwets' is niet saai, als je een beetje kunt nadenken


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 21-05-2004 2:00 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 0:35 schreef El Chulo het volgende:
welke serieuze stukjes bedoel je?
Daar heb je het al


FREEZE


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 21-05-2004 2:04 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 1:24 schreef BARABAS het volgende:
Dat 'gezwets' is niet saai, als je een beetje kunt nadenken


Sure, er zaten een paar mooie diepe gedachten tussen, maar daarvoor kijk ik niet naar Teeuwen. Ik kijk naar Teeuwen voor z'n genadeloosheid en z'n gebrek aan angst om voor lul te staan.


Jullie zijn allemaal negers!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 21-05-2004 2:10 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 2:04 schreef Meltdown het volgende:
Sure, er zaten een paar mooie diepe gedachten tussen, maar daarvoor kijk ik niet naar Teeuwen. Ik kijk naar Teeuwen voor z'n genadeloosheid en z'n gebrek aan angst om voor lul te staan.
Goede woordspeling Lang over na gedacht?

Maar die diepe gedachtes vond ik wel grappig eigenlijk


FREEZE


Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 21-05-2004 2:13 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Goede woordspeling Lang over na gedacht?


Nee, dat gaat altijd perongeluk.


Jullie zijn allemaal negers!


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 21-05-2004 2:15 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2004 2:13 schreef Meltdown het volgende:
Nee, dat gaat altijd perongeluk.

En zo hoort het ook


FREEZE


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-05-2004 12:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

damn ben vergeten te kijken


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-05-2004 12:39 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb net Industry Of Love zitten kijken, echt gaaf!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen