![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zal dan weer geen humor hebben ![]() ![]() |
|
quote: Die zijn ook geniaal inderdaad! ![]() ![]() |
|
Beter!! Ben erg benieuwd! ![]() |
|
Hij was weer leuk! ![]() ![]() ![]() |
|
Hij was erg leuk en behoorlijk onbeschoft weer ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Damn heel veel gemist. Maar dat van de koningin was geniaal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-05-2004 0:17] On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik vond er eigenlijk niet veel aan ... ![]() |
|
Heb wat stukjes gezien, maar viel me erg tegen. Van het weekend even helemaal kijken. ![]() |
|
Blij vlagen heel lollig, maar ik vond niet alles even sterk. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) ![]() |
|
Teeuwen was weer lekker bezig ![]() Vond de "serieuze" stukjes eigenlijk het meest grappig... Past gewoon niet bij de vent ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: welke serieuze stukjes bedoel je? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Dat vind ik wel meevallen vergeleken met "Dat Dan Weer Wel". Wel weer erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 21-05-2004 0:41] ![]() |
|
wederom... wisselvalligheid troef no text supplied ![]() |
|
Twee posts die ik op een ander forum heb gezet: quote: quote: Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
Dat rukken heerschte keihard. Hoe triest ben je als cabaretpubliek als je zelfs bij zoiets nog vrolijk meeroept en meeklapt. Die Hans Teeuwen is echt genadeloos. De tragiek is natuurlijk dat niemand het snapt want, ha-ha-ha, jaja, cabaret he. Haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ik ook niet. Het was iets te gemakkelijk allemaal (hier en daar wat wel iets briljants, maar dat komt omdat ie gwoon een goeie timing heeft), te veel van hetgene wat ie al heeft gedaan. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote: Dat 'gezwets' is niet saai, als je een beetje kunt nadenken ![]() Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. ![]() |
|
quote:Daar heb je het al ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Sure, er zaten een paar mooie diepe gedachten tussen, maar daarvoor kijk ik niet naar Teeuwen. Ik kijk naar Teeuwen voor z'n genadeloosheid en z'n gebrek aan angst om voor lul te staan. Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote:Goede woordspeling ![]() ![]() Maar die diepe gedachtes vond ik wel grappig eigenlijk ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: Nee, dat gaat altijd perongeluk. ![]() Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
damn ben vergeten te kijken ![]() ![]() |
|
Ik heb net Industry Of Love zitten kijken, echt gaaf!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |