|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Alien heerscht!! |
|
Strapping Young Lad @ Waldrock dusch! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Goaf!!!! |
|
Alien is een geweldige plaat, in mijn ogen wel beter dan de vorige, op het ubergeniale nummer Aftermath na. Vooral de details zijn geweldig. Begrijp niet dat mensen de productie niet goed vinden..lekker transparant. |
|
Alien heerscht! Nog even beluistertijd en ik kan't gaan vergelijken met SYL, maar tot nu toe nog geen reden ontdekt waarom ie ervoor zou onderdoen! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
'Strapping Young Lad rocks my hairy anus' Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Productie is geweldig! Het is Devin Townsend, dus wat wil je. Maar man, wat een bak aggressie! Als je boos bent moet je echt ff shitstorm opzette, dat helpt. |
|
strapping young lad dat was toch de headliner van fields of rock 2003 om 12.00 s'middags by the way mijn buren zijn minder blij met alien |
|
quote: Was in ieder geval een supervet optreden!! Echt grappig om van te voren te zien hoe Devin over het podium heen en weer wandelt en opera-achtige stemoefeningen doet Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Gisteren Alien binnen gekregen. Mijn bescheiden mening...? WREED! |
|
ah, dus is ie al uit (ik maar zitten wachten op een ZM-recensie, foeifoei) mvg wk10 |
|
hehe, hij is al uit ja, al n weekje ofzo. Special edition met mini-dvdtje. |
|
Alien is gewoon het album van Devin waar ik al jaren op wacht. Sinds de release van City eigenlijk al. Alien is dan ook het logische vervolg op City. De alles overdonderende muur van geluid, de typische Townsend harmonieen, de genadeloos door rollende drums...heerlijk allemaal! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Een maat van mij stoort zich er enorm aan dat de snare nauwelijks te horen is. Ik ben het met hem eens dat deze nogal op de achtergrond staat, maar ik stoor me er helemaal niet aan. Het is gewoon die heerlijke muur van geluid wat deze muziek zo goed maakt. Alien is iig een stuk geslaagder dan zijn voorganger! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Als je je aan dat soort dingen stoort ben je een mierenneuker en moet je naar uber-geproduceerde pop muziek gaan luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Alien is steengoed, maar om een of andere reden vind ik SYL toch nog een stukje leuker. |
|
quote:Ik zal het tegen 'm zeggen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Van 013 site: Ze zijn bezig met Strapping Young Lad te boeken. Ik wil jullie geen valse hoop geven maar 't klonk veelbelovend! |
|
tja op een vrij concurrerende dag; Mehuggah in melkweg |
|
quote: Lijkt me een uitgemaakte zaak. Strapping is veeeeeeeeeeeeeeel gaver. |
|
Luister nu naar Alien van ze en ja moet zeggen ze gaan weer lekker tekeer... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Al een paar keer live mogen aanschouwen... (beste concert in 1997 Doornroosje) Live bijna nog strakker dan op cd. JULY JULY JULY! |
|
quote:Lekker samen op Waldrock! Mesh. + SYL Gaat vet worden!! |
|
Ik had Alien al een tijdje maar afgelopen week viel het kwartje pas echt. goddomme, wat een wereldplaat!! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |