IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Strapping Young Lad Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 20-03-2005 19:56 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb vandaag ALien aangeschaft. Godverdomme wat een strakke plaat is dat! Niet helemaal goed uitgebalanceerd (inderdaad, de eerste helft rost echt het hardst), maar gelukkig is helemaal op het eind plaats vrijgemaakt voor ZEN. Jezus wat een vet nummer! Hoor ik er nu enige tDEP kenmerken in terug, of is dit ook 'gewoon' bizare doch gestructureerde teringherrie?

Prima schijfje, dunkt me


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-03-2005 19:56 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Alien heerscht!!



CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 20-03-2005 20:00 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

Strapping Young Lad @ Waldrock dusch!


Bloodied by the thorns beside the leaves


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 20-03-2005 20:03 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 20:00 schreef CurseOfDeath het volgende:
Strapping Young Lad @ Waldrock dusch!


Goaf!!!!



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-03-2005 20:11 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Alien is een geweldige plaat, in mijn ogen wel beter dan de vorige, op het ubergeniale nummer Aftermath na. Vooral de details zijn geweldig. Begrijp niet dat mensen de productie niet goed vinden..lekker transparant.


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 20-03-2005 20:59 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

Alien heerscht!

Nog even beluistertijd en ik kan't gaan vergelijken met SYL, maar tot nu toe nog geen reden ontdekt waarom ie ervoor zou onderdoen!


"Obras son amores y no buenas razones"


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 21-03-2005 19:02 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

'Strapping Young Lad rocks my hairy anus'


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 22-03-2005 15:06 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 20:11 schreef Spirit In Black het volgende:
Alien is een geweldige plaat, in mijn ogen wel beter dan de vorige, op het ubergeniale nummer Aftermath na. Vooral de details zijn geweldig. Begrijp niet dat mensen de productie niet goed vinden..lekker transparant.


Productie is geweldig! Het is Devin Townsend, dus wat wil je. Maar man, wat een bak aggressie! Als je boos bent moet je echt ff shitstorm opzette, dat helpt.


drakenbaby
bier hier
Usericon van drakenbaby
Posted 23-03-2005 21:31 by drakenbaby Wijzig reactieProfiel van drakenbabyQuote dit bericht

strapping young lad dat was toch de headliner van fields of rock 2003 om 12.00 s'middags

by the way mijn buren zijn minder blij met alien


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-03-2005 22:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 23 maart 2005 21:31 schreef drakenbaby het volgende:
strapping young lad dat was toch de headliner van fields of rock 2003 om 12.00 s'middags



Was in ieder geval een supervet optreden!! Echt grappig om van te voren te zien hoe Devin over het podium heen en weer wandelt en opera-achtige stemoefeningen doet


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 25-03-2005 7:45 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Gisteren Alien binnen gekregen. Mijn bescheiden mening...?


WREED!


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 25-03-2005 9:35 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

ah, dus is ie al uit
(ik maar zitten wachten op een ZM-recensie, foeifoei)


mvg wk10


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 25-03-2005 9:47 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

hehe, hij is al uit ja, al n weekje ofzo. Special edition met mini-dvdtje.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2005 18:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Alien is gewoon het album van Devin waar ik al jaren op wacht. Sinds de release van City eigenlijk al.

Alien is dan ook het logische vervolg op City. De alles overdonderende muur van geluid, de typische Townsend harmonieen, de genadeloos door rollende drums...heerlijk allemaal!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-03-2005 18:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Een maat van mij stoort zich er enorm aan dat de snare nauwelijks te horen is. Ik ben het met hem eens dat deze nogal op de achtergrond staat, maar ik stoor me er helemaal niet aan. Het is gewoon die heerlijke muur van geluid wat deze muziek zo goed maakt.
Alien is iig een stuk geslaagder dan zijn voorganger!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-03-2005 18:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Als je je aan dat soort dingen stoort ben je een mierenneuker en moet je naar uber-geproduceerde pop muziek gaan luisteren.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 28-03-2005 18:28 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 28 maart 2005 18:12 schreef NecRobert het volgende:
Alien is iig een stuk geslaagder dan zijn voorganger!

Alien is steengoed, maar om een of andere reden vind ik SYL toch nog een stukje leuker.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-03-2005 22:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 18:14 schreef XnegativeX het volgende:
Als je je aan dat soort dingen stoort ben je een mierenneuker en moet je naar uber-geproduceerde pop muziek gaan luisteren.
Ik zal het tegen 'm zeggen


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 31-03-2005 18:38 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Van 013 site: Ze zijn bezig met Strapping Young Lad te boeken. Ik wil jullie geen valse hoop geven maar 't klonk veelbelovend!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-03-2005 18:59 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

tja op een vrij concurrerende dag; Mehuggah in melkweg


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 31-03-2005 19:35 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 31 maart 2005 18:59 schreef Spirit In Black het volgende:
tja op een vrij concurrerende dag; Mehuggah in melkweg

Lijkt me een uitgemaakte zaak. Strapping is veeeeeeeeeeeeeeel gaver.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-04-2005 19:49 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Luister nu naar Alien van ze en ja moet zeggen ze gaan weer lekker tekeer...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-04-2005 21:32 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Al een paar keer live mogen aanschouwen... (beste concert in 1997 Doornroosje) Live bijna nog strakker dan op cd. JULY JULY JULY!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 10-04-2005 21:33 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 31 maart 2005 19:35 schreef Violent God het volgende:
Lijkt me een uitgemaakte zaak. Strapping is veeeeeeeeeeeeeeel gaver.
Lekker samen op Waldrock! Mesh. + SYL Gaat vet worden!!


slome
Usericon van slome
Posted 10-04-2005 21:44 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik had Alien al een tijdje maar afgelopen week viel het kwartje pas echt. goddomme, wat een wereldplaat!!


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen