IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Strapping Young Lad Vorige pagina | Volgende pagina
adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 29-03-2013 9:31 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Alle hoezen van de LP's uit de boxset zijn bekend:



Op zich best mooi gedaan. Bovendien kan ik alsnog op zoek gaan naar de originele elpees om ook de originele hoes te hebben.

Over ongeveer twee weken te bestellen bij Blood Music.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-03-2013 9:33 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

It's your birthday, it's on earth fucking day!



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 29-03-2013 10:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 19:02 schreef Marcel H. het volgende:
Alien is saai, wat vooral door het extreem dichtgemetselde productie komt, het ademt geen seconde.

Die dichtgemetselde productie maakt het net zo bruut. Het geeft alles een heel beknepen sfeer mee, erg vet. Vreemd, want normaal gezien houd ik niet van dergelijke producties.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Daops
Usericon van Daops
Posted 29-03-2013 12:35 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2013 10:08 schreef PandroidJack het volgende:
En Detox is het toch wel hét nummer der nummers!
Was bij de Retinal Circus-show in Londen in oktober. Na 2.5 uur solomateriaal verwachtte niemand meer SYL nummers. Terwijl Devin aankondigde dat dit een gepasseerd station was, kwam achter hem Jed Simon opgelopen en zette de openingsriff van Detox in. Nog nooit een zaal ZO massaal uit z'n plaat zien gaan, van voorin tot de achterste muur

Hopelijk is dit magische moment ook voelbaar op de aankomende dvd/blu-ray.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 29-03-2013 12:42 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2013 12:35 schreef Daops het volgende:
Was bij de Retinal Circus-show in Londen in oktober. Na 2.5 uur solomateriaal verwachtte niemand meer SYL nummers. Terwijl Devin aankondigde dat dit een gepasseerd station was, kwam achter hem Jed Simon opgelopen en zette de openingsriff van Detox in. Nog nooit een zaal ZO massaal uit z'n plaat zien gaan, van voorin tot de achterste muur

Hopelijk is dit magische moment ook voelbaar op de aankomende dvd/blu-ray.


Ik keek destijds mee met de livestream, en toen (slecht gemixt etc) kwam het al supergoed over. De DVD zal zeker niet tegenvallen.


Buried
Usericon van Buried
Posted 04-11-2013 17:50 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Nog steeds één van m'n favoriete bands, Alien en City behoren zeker tot m'n tien favoriete albums

Edit: met Alien als onbetwiste nummer één van voorgenoemde tien.

[Dit bericht is gewijzigd door Buried op 04-11-2013 17:55]



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 04-11-2013 20:46 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 29 maart 2013 12:42 schreef adeia het volgende:
Ik keek destijds mee met de livestream, en toen (slecht gemixt etc) kwam het al supergoed over. De DVD zal zeker niet tegenvallen.

Mijn broer heeft zo'n supergroot doosboek ding met die DVD's, lekker een avondje biertjes gedronken en samen gekeken, heel vet ding



Buried
Usericon van Buried
Posted 04-11-2013 21:10 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

Ik denk er nu wel serieus over om die vinylbox te kopen, er zijn er nog



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 28-10-2021 22:39 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl





Ik mis SYL.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 28-10-2021 22:40]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-10-2021 9:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 16:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Pretmetal! Blij! 'Grappig over de top'! Vrolijk! Gewoon Raggen, Anders Nix!

Ontzettend irritant om te luisteren. 'Far beyond metaaaaal'... houd je bek! *pats* stereo uit.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 29-10-2021 10:20 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

"Detox" blijft toch één van de meest headbang-bare nummers ooit.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-10-2021 11:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 29 oktober 2021 10:20 schreef PandroidJack het volgende:
"Detox" blijft toch één van de meest headbang-bare nummers ooit.


All Hail The New Flesh


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-11-2021 15:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2021 10:20 schreef PandroidJack het volgende:
"Detox" blijft toch één van de meest headbang-bare nummers ooit.


net als Relentless


signature


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 17-04-2022 16:53 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl



Wat blijven die nummers toch vreselijk goed


Vox Clamatis in Deserto


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 17-04-2022 19:29 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Wat een lamme en lame bassist zeg? Zelfde als van Devin zelf? Die speelt de snelle riffs ook altijd halve snelheid mee.


When your people matter, menstrual health matters


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 17-04-2022 21:20 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik zou 'm niet willen voor HoS2.


Oh wacht.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-04-2022 22:31 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Morgen 'City' nog maar eens opzetten. Vette plaat is dat.



Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 05-08-2022 12:11 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2013 10:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Die dichtgemetselde productie maakt het net zo bruut. Het geeft alles een heel beknepen sfeer mee, erg vet. Vreemd, want normaal gezien houd ik niet van dergelijke producties.


Hoor de plaat voor het eerst in jaaaaren, het was namelijk ongeveer mijn eerste metal-cd. Snapte er toen vrij weinig van maar het heeft ongetwijfeld meegespeeld in mijn muzikale pubertijd. Anno nu precies bovenstaande mening over de sound. Door context geniaal. Het heeft iets buitenaards.

PS we hebben het over Alien.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2022 13:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2022 22:31 schreef Negatieveling het volgende:
Morgen 'City' nog maar eens opzetten. Vette plaat is dat.


top 25 beste albums everrr


signature


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-08-2022 13:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Alien >>>>> > City


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2022 14:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

noooooooooooooo


signature


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 05-08-2022 15:08 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Not sure if trolling...



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-08-2022 15:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Het is au serieux!


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 05-08-2022 18:53 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

City vind ik net wat beter, maar het scheelt niet veel. Alien is ook een ijzersterke plaat.



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 05-08-2022 20:51 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Kan het maar moeilijk uitleggen, maar Alien heeft die volgepompte sound, dat overweldigende. City klinkt in mijn geheugen iets “cleaner”, al is dat allemaal relatief voor SYL. Maar ik zal ze beiden nog eens moeten opfrissen. Moeten.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen