|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij heb jij me niet gezien nee, ik weet wel dat ik jou niet heb gezien.... Heb eigenlijk niemand van ZM gezien (waarschijnlijk omdat ik niemand ken) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Tja ik ben ook in 013 geweest...niet helemaal mijn ding, maar leuk dat ik ze gezien heb |
|
Gisteravond was het weer erg heftig. Zimmershole was weer erg lache. De Devin Townsend band was iets rustiger, maar wel goed. Maar mijn favoriet was natuurlijk Strapping young lad. Wat een geluid! De eerste keer in Tivoli is me goed bevallen. |
|
GEWELDIG!!!!!!! Enne Ghoulli? De HM people nog gezien? Onze groep stond bij die Gene fanclub. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: He daar stond ik ook.... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: heb alleen Tobi, Melle en Lord Kaas gezien en Thana dan toen hij aan de duivelse dildo lag te lurken |
|
25 Maart Tivoli, Utrecht. Foto's voor de liefhebbers ZIMMERS HOLE Heavy Metal Cheese DEVIN TOWNSEND STRAPPING YOUNG LAD Gezellige avond Helaas geen foto's van Gene(ius) headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
ook geweest in de 013! was echt kei cool! eerst fotosessie gedaan met Zimmer's Hole (meeste foto's van Chris alleen) Chris met zijn kippetje: 'fucking a corpse...' Strapping Young Lad: meer foto's op http://www.studiomystica.nl Kende Strapping Young Lad nog niet, maar vond het echt kei cool! [Dit bericht is gewijzigd door Natascha op 27-03-2003 0:22] www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Mooie foto's!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
GODVERDOMEM WAT EEN MACHTIGE AVOND GISTERN!! nog nooit een band zo weten rammen en beuken behalve SYL zelf, fuck zeg Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ik heb zimmer's hole nog bij death angel gezin. dat was toen keigaaf! en aangezien de nieuwste van strapping young lad zeer goed is vrees ik dat ik veel heb gemist. |
|
je hebt zeker veel gemist... het was zo GAAF *wrijft nog ff zout in de wonden* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ik ben immuun tegen zout in de wonden .hahahaha! maar cool dat het te gek was. die devintownsend is toch echt een gestoorde geniale vent volgens mij. ik ga zijn nieuwe devin townsend album ook een proberen. |
|
quote: Wat ik van het nieuwe album heb gehoord op het concert vond ik goed! Hij schijnt iets van 11 april uit te komen ofzo, volgens de White Noise in Utrecht. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:daar was ik ook, heb toen voro de eerste keer ZH gezien, was direct verkocht! (Effenaar he) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: thanxxx for de compliments! Je snapt wel na aanleiding van wie de gitarist erop heeft gezet; 'I heard you're cute' Die zanger van Zimmershole is echt een geweldige gast! FIGUREZ! (downloading mp3 is great man! kills the major companies!!!) unlike Gene die wel keirelaxed was maar met enorme krampen (geen spierkramp maar dieper zei die) op het bankie zat...hij vroeg zich af hoeveel blastbeatdrummers tegenwoordig allemaal Protools zijn... Erg relaxed ook dat voor de optredens Gene gewoon bij de garderobe stond; kon je gewoon aanschieten; vertelde dat bij Strapping young lad hij niet genoeg tijd heeft om halverwege de set het lood van z'n benen te halen De infamous 'armlump' plette hij tegenwoordig niet alleen met een boek maar ook staand slapend... Die gitarist met z'n pindakaas fetish... Ook nog ff die tweelingbroer van Vincent Cavanaugh (Anathema) gezien...heel relaxed allemaal; Gene vertelde onder andere dat over ong. een jaar (komt door studiokosten) een cd moet uitkomen van zijn band HURT; zwaar technische deathmetal stuff!!! Zimmershole...wereldse entertainment!!! "If you're here with your girlfriend, your niece or your mother, take a look at her and think for one second: How many miles of cock have they seen? waarna het nummer 'Thousand miles of cock' werd gespeeld Devin Townsend band vond ik wat te zweverig, maar een héél aardige pit tijdens Strapping!!! Dat was wel érg lekker rossen daaro! quote: Dat is Naturens Galleri; Hey Vincent; je geplaatste foto's werken bij mij niet; kun je die nog ff showend maken? Ben erg benieuwd, ook naar die met Ghouliette erop. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Fukk young Lad! |
|
Zo, net de special edition van het nieuwe devin album op de kop getikt. Lag eindelijk in de platenwinkel |
|
Hmmm live is het te gek, maar om die muziek op cd te kopen.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
HURT!!!! da zullen we eens ff in de gaten houden. Na Death mist tie waarschijnlijk toch een beetje de freaky stuff, denk ik |
|
quote: Helemaal mee eens; hij gaat nu meer voor 'speed for the sake of speed'; zijn drumparts voor HURT beschreef hij met allerlei vreemde maatsoorten -hij keek er nog scheel bij ook ter illustratie- ; nu nog hopen dat de andere bandleden snel cash bij elkaar krijgen om hun stukken op te kunnen nemen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: |
|
hoe is het met mijn "huh ik wordt herkend?! meuh" foto afgelopen. |
|
quote: Die laatste Devin Townsend is weer helemaal te gek. Al zijn albums zijn namelijk anders. Leg je oren eens te luister. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |