|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heb ik dan ook niet verzonnen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
[edit]@ Stefan that was :[/edit] *proest* [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-07-2005 14:54] |
|
Had ze al op fields of rock 2003 gezien, was nog niet bekend met de band. Maar vond het gelijk wel vet eigenlijk.. dus wat van gekocht en gedownload. Dit jaar op waldrock heb ik ze weer mogen aanschouwen. Gene roste weer lekker op zn drumstel en devin trok weer monsterlijke koppen en zong geweldig. SYL is echt een band naar mijn hart ! |
|
ik las toenet ergens trouwens dat er in juli een nieuw album komt .. nog meer mensen hier wat van gehoord ?? |
|
Lijkt me erg snel na die nieuwe DT-band, vooral aangezien er ook een tourtje aan vast zit. Maar, we praten wel over workaholic Hevy Devy aan de andere kant. Zou mooi wezen, wie weet. |
|
dit staat er op de officiele site quote: |
|
Ik baal er nog steeds van dat ik destijds die tour heb gemist met SYL,DTB en Zimmers Hole. Dus misschien een herkansinkje dit jaar.... Pleeeaaaase... |
|
quote: |
|
quote: als dat eens even zou kunnen... zou dat heel gaaf zijn |
|
STRAPPING YOUNG LAD New Album Details; MP3 Track Now Available Canadian extremists STRAPPING YOUNG LAD have returned with The New Black, a stunningly well-defined and more diverse effort that is soon to be a landmark in the epic pantheon of heavy metal. The much anticipated new album is set for a July 11th release and the group, led by singer, songwriter and producer Devin Townsend, have redefined their sound, creating what is soon to be the definitive offering of their already stellar career. SYL recently shot a new video for the track “Wrong Side” with renowned director David Brodsky (God Forbid, The Red Chord). Look for the clip to make its Fuse and MTV2 debut late next month. http://www.strappingyounglad.com/strappingyounglad_main.html AAAAAAAAAh, klinkt weer errug goed! You can either agree with me, or be wrong. |
|
Sodekutje !! Klinkt weer vreselijk lekker !!! |
|
HELL YEAH YOU FUCKING SUCK |
|
klinkt zeker vet :D |
|
|
|
Bedankt. Hij heerst. Maar was een paar posts eerder al gemeld. |
|
Heeft iemand al een torrent gevonden? Ik hou me warmpjes aanbevolen... Drummer nodig? |
|
Als je hem hebt en op soulseek slingert, heb je een vriend voor het leven !! |
|
Gaaf nr zeg! |
|
Yup, The New Black hebbûh! |
|
*krijgt nog meer zin in 13 juni* "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
ja ik ook !!! gelukkig is dat al over 11 daagjes !!!! |
|
Nieuwe album rost maar ik vind m niet zo sterk als Alien. Die is helemaal af; een transparante geluidsmuur vol intensiteit. Nieuwe klinkt wat lomper en meer "Infinity". Ook lekker |
|
Ik vind de nieuwe ook enigzins tegenvallen... |
|
staan zeker wel een paar vette nummer op |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |