|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij is idd nogal wat bombastischer en melodieuzer. Maar écht soft is ie nou ook weer niet. Het is gewoon een goeie metalplaat. Maar ik begrijp dat veel mensen die van het oudere, snoeiharde SYL werk houden zich niet echt in dit nieuwe album kunnen vinden. Review trouwens: http://www.zwaremetalen.com/recensie/6573/Strapping-Young-Lad-The-New-Black.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gewoon weer een lekkere plaat. Het maakt mij niet zo veel uit of hij nu iets maakt met SYL of met z'n 'eigen' band; het klinkt toch goed! |
|
toch vind ik de "oude" syl veel beter. Doe mij maar city |
|
quote:You suck, die hoorde ik laatst bij iemand in de auto ja..grappige tekst. Tell us how much they fucking suck! HELL YEAH THEY FUCKING SUCK! Even your girlfriend fucking sucks! |
|
Zeer matig nieuw album, veel teveel Devin Townsend band achtig (aka teveel emo gemekker en ander gedoe, waar is de pure agressie gebleven?) dan SYL, laat devin maar lekker bij z'n wijfje hangen en z'n kind opvoeden als het zo moet [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 25-07-2006 4:57] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De tering, hebben we het over dezelfde plaat?? Wat een vet album! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: + 1 |
|
quote: Dat ie wat softer is vind ik nog niet eens zo erg. Ik vind het materiaal gewoon niet erg sterk. Het materiaal van zijn solowerk is ook softer, maar dan veel beter uitgedokterd. Dit hangt er maar een beetje tussenin. |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=PoPEWO7krPQ&mode=related&search=devin%20townsend |
|
hehe Devin heerscht Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
is er een speciale editie van de nieuwe cd? signature |
|
ja met 2 extra nummers erop.. |
|
quote: zou iemand dat concert kunnen uploaden op www.megaupload.com of yousendit.com ofzo? de link werkt niet meer |
|
[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 05-08-2006 6:45] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: bijdrage van het jaar signature |
|
quote: +27 Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heb eergister TNB van SYL binnengekregen. Gewoon goeie shit, hoorde ook dat Devin er ff mee kapt. |
|
De nieuwe plaat kan mij best bekoren. Hij is natuurlijk minder bruut als 'City' en 'Alien', maar dat deert niet. Gewoon lekkere rechttoe rechtaan beuknummers is ook wel eens lekker. Lekker plaatje imo. |
|
Ik luister hem best vaak sinds de aankoop enkele weken terug. nee ik vind The New Black niet zo goed als City of Alien. En hoewel ik zwaar fan ben van Devy's solowerk klinken de nummers met (gedeeltes) cleane zang niet zoals ik van SYL gewent ben. Gelukkig valt er genoeg te genieten. "Hope" evolueert langzaam van heavy metal naar een mix van snoeiharde drums en spookachtige keyboard geluiden, "Allmost Again" geeft een nieuw snelheidsrecord aan het SYL euvre en het morbid angel achtige deathmetalstuk aan het einde van het titelnummer doet je watertanden.. |
|
Ben ik trouwens de enige met een mixfoutje op de cd? Tijdens You Suck lijkt het volume ineens wat omlaag te gaan voor een paar seconden.. Luister de cd nog steeds dagelijks, heerschend! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Dat heb ik ook gehoord ja. Enige minpuntje, van de verder enorm vet geproduceerde plaat. |
|
quote: Yep, krijgt een kleine. stopt iig voor een jaar. wat er daarna met SYL gaat gebeuren is nog niet duidelijk You can either agree with me, or be wrong. |
|
Woei! En heel wat anders dan de bijna volledig zwarte nieuwste Secrets of the Moon CD is TNB van SYL M'n ogen doen nog pijn van de binnenkant van het boekje, hehe. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, ik las net je eerste reactie van dit topic. Ben je toch een beetje opgegroeid? OT: die nieuwe is gewoon hardstikke goed, en zo "soft" is ie echt niet (maar mensen kunnen nogal overdrijven). Almost Again 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |