|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Strapping Young Lad is wel gaaf. Ik heb ze live gezien toen ze in het voorprogramma van Fear Factory stonden. Dat was wel aangenaam. |
|
Heh ja heb ze een tijdje geleden ook mogen aanschouwen in de effenaar. Het vage commentaar van Devin tussen de nummers door was wat mijn betreft het concertbezoek al waard... hehehe... Maar muzikaal vind ik het allemaal ook wel te bikken. Ik kwam alleen half-doof weer thuis, damn wat stond t geluid hard daar... Zenial |
|
die teksten zijn echt wel degelijk serieus.. lees maar eens de tekst van "Oh My Fucking God" of "In The Rainy Season". 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Hun intentie is dus niet om metal te maken? Wie trouwens echt wil lachen moet Zimmershole(met 2 leden van SYL) eens gaan beluisteren. WOW! Op de melodie van Master of Puppets : Napster, Napster, Where's the cash that I've been after? En nog veel meer geweldige grappen. |
|
quote:Nee, nee, nee. Ik vind gewoon dat ze hopeloos FALEN. Maar goed, waarom houd ik me eigenlijk bezig met zo'n vreselijke band, mijn tenen zijn al krom genoeg. |
|
Hoe weet jij wat hun intentie is? |
|
quote:Nee, nee, nee. Ik zei dus: ik vind dat ze hopeloos FALEN. Voor mijn part is hun intentie om chicks te scoren. De muziek FAALT, snap je? Nou ja, vooruit, bij mij dan (anders worden mensen weer zo pissig ). Dat van dat 'intentie' was een commentaar op de uitspraak dat het mij om de teksten zou gaan (terwijl het mij om METAL gaat). Maar goed, zoals ik al zei, mijn tenen zijn al krom genoeg, fuck SYL. |
|
Nee dank je, om te neuken neem ik toch liever iemand anders. Ik vind de muziek van SYL geweldig. Ik kan me nog goed dat optreden op DOA'98 herinneren. De laatste band in de tent. Kutgeluid. Maar wel op en top metal. |
|
quote: |
|
SYL heerscht lomp en hard. Een band di echt eens wat anders doet dan anderen, en daar zeker NIET in falen. |
|
Zeker! Ze waren naar mijn mening de beste band op afgelopen Dynamo. En dat zegt wat over SYL, maar ook over de algehele line-up. |
|
Februari 2003 pas? Dat word dan nog akelig lang wachten... |
|
Strapping Young Lad heerst!!! voor t eerst gezien afgelopen dynamo.. vond t geweldig.. Gene Hoglan --> aardige man trouwens.. wel enorm kolosaal !!! maar drummen kantie.. |
|
Kent iemand hier trouwens Physicist? Heb de CD en die bevalt me zeer goed. Minder hard dan SYL, en wat.. tja, "atmosferischer"? (Alhoewel dat weer iets teveel gezegd is.) 11.45: restate my assumptions |
|
SYL en vooral Devin Townsend heersen gewoon enorm !!! |
|
Is die drummer van SYL die dikke gast die zit te drummen alsof 'ie een broodje aan het eten is? Zoja, dan heb ik er ergens een krabbel van liggen. |
|
quote: dat is een feit 11.45: restate my assumptions |
|
SYL heerscht, vooral city. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
SYl en devin zijn erg goed. Gaan er nog mensen naar tivoli op 25 maart om te live te aanschouwen? |
|
SYL´s City en Heavy as a Really heavy Thing zijn een hele tijd de enige twee cd´s geweest die in mijn stereo mochten spinnen. Ik vind SYL gewoon GEWELDIG!!!!!! Muziek is brutaal, Devin´s stem is meesterlijk hard en gecontroleerd . . .en je baalt er gewoonweg niet van. Kan niet wachten op hun nieuwe album. Wanneer die uitkomt mag god weten. There is no religion higher than Truth! |
|
Heb m net gedownload Zenial |
|
All Hail The New Flesh 11.45: restate my assumptions |
|
Heb vandaag de nieuwe SYL neergeladen en hij heeeeeeeeerst! |
|
quote: Maaruh shreddie, gade gij ook naar syl in de 013??? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |